Μάθημα : ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : G1719150
G1719150 - ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΔΡΙΝΗ , ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΖΩΓΡΑΦΟΠΟΥΛΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΡΟΥΤΣΙΑ, ΜΕΤΑΞΙΑ ΣΟΥΛΙΩΤΗ
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η : ΕΙΔΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ /ΔΟΜΗ-ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ-ΠΟΙΟΤΗΤΑ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η : ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ
-
ΔΙΟΡΘΩΣΗ 1ης ΕΚΘΕΣΗΣ / 1η & 2η ΕΝΟΤΗΤΑ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η : ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ - ΑΦΗΓΗΣΗ - ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΟΤΗΤΑ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η
-
5η ENOTHTA / ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΡΗΜΑΤΩΝ
-
5η ΕΝΟΤΗΤΑ / 2ο ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕΤΟΧΩΝ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 6η
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 6η
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 9η
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 10η
-
ΟΡΟΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ / ΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α3
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η : ΕΙΔΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ /ΔΟΜΗ-ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ-ΠΟΙΟΤΗΤΑ
ΟΡΟΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ / ΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α3
ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ / ΤΡΙΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α3
ΟΡΟΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ( ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ / ΜΑΘΗΤΕΣ / ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ / ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ )
- ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ( ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ )
- ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΘΑΡΗ
- ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΗΡΕΜΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ
- ΜΙΛΑΜΕ ΗΡΕΜΑ
- ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ
- ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΙΟΜΑΣΤΕ
- ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ
- ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΑΣ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
- ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ Ο/Η ΔΙΔΑΣΚΩΝ/ΟΥΣΑ ΝΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΙΛΑΜΕ ΧΑΜΗΛΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΡΕΜΟΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΗΣΥΧΟΙ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ Ή ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ
- ΜΙΛΑΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ
- ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟ Ο/Η ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ/ΤΡΙΑ
- ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ
- ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ ( ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΚΤΑΚΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ) ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ
- ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ, ΟΙ ΚΑΡΑΜΕΛΕΣ, ΟΙ ΤΣΙΧΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΥΜΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
- ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
- ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΥΔΟΥΝΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ /ΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ
- ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΗΡΕΜΑ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
- ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ( ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΚΤΑΚΤΗ ΜΙΚΡΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ )
- ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΚΑΙΟΙ / ΕΣ
- ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΜΑΣ
- ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΑΣ
- ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΕΚΚΛΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝΤΑ ;;;
ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ /ΤΡΙΕΣ
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΕΝΟΣ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ / ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ
ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ / ΟΥΣΩΝ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ. ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΩΝ ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : ΟΙ ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΟΡΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΙΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
1η ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ: 1. ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
- ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΟΙΝΟΛΟΓΙΟ
- ΜΙΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΥΚΙΔΑ
2η ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ: 1. ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ / ΤΡΙΑΣ
ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΗΞΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ
- ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΠΛΗΞΗΣ ΣΤΟ ΠΟΙΝΟΛΟΓΙΟ
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΗΔΕΜΟΝΑ
- ΔΥΟ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΚΟΥΚΙΔΕΣ
3η ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ:
1. ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ / ΤΡΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
- ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΤΟ ΠΟΙΝΟΛΟΓΙΟ
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΗΔΕΜΟΝΑ
- ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
- ΤΡΕΙΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΚΟΥΚΙΔΕΣ
ΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ / ΤΡΙΕΣ
- ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΤΟΥ ΛΑΘΟΥΣ ΤΟΥ / ΤΗΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
- ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ / ΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
- ΜΙΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΥΚΙΔΑ
- Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ ΟΤΑΝ ΟΙ ΚΟΥΚΙΔΕΣ ΓΙΝΟΥΝ ΤΡΕΙΣ
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ-Α / ΟΙ-ΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ /ΤΡΙΕΣ ΔΕΝ ΠΑΡΕΚΚΛΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝΤΑ ;;;
ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΜΑΘΗΤΗ / ΤΡΙΑΣ
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΕΝΑΝ «ΕΠΑΙΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ» ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΣΤΟΝ / ΣΤΗΝ ΜΑΘΗΤΗ /ΤΡΙΑ
***** ***** *****
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ / ΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ / ΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α1
ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΤΕΙ Ή ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΘΑΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ.
ΩΣ ΚΟΙΝΟ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝ ΚΕΙΜΕΝΟ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
ΜΑΘΗΤΕΣ / ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΥΠΟΓΡΑΦΗ
1.…………………………………………………………………………………………………………………………2.…………………………………………………………………………………………………………………………3.…………………………………………………………………………………………………………………………4.…………………………………………………………………………………………………………………………5.…………………………………………………………………………………………………………………………6.…………………………………………………………………………………………………………………………7.…………………………………………………………………………………………………………………………8.…………………………………………………………………………………………………………………………9.…………………………………………………………………………………………………………………………10.………………………………………………………………………………………………………………………11………………………………………………………………………………………………………………………12.………………………………………………………………………………………………………………………13………………………………………………………………………………………………………………………14………………………………………………………………………………………………………………………15………………………………………………………………………………………………………………………16………………………………………………………………………………………………………………………17………………………………………………………………………………………………………………………18………………………………………………………………………………………………………………………19………………………………………………………………………………………………………………………20………………………………………………………………………………………………………………………21………………………………………………………………………………………………………………………22………………………………………………………………………………………………………………………23………………………………………………………………………………………………………………………
ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ / ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΥΠΟΓΡΑΦΗ
1…………………………………………………………………………………………………………………………2…………………………………………………………………………………………………………………………3…………………………………………………………………………………………………………………………4…………………………………………………………………………………………………………………………5…………………………………………………………………………………………………………………………6…………………………………………………………………………………………………………………………7…………………………………………………………………………………………………………………………8…………………………………………………………………………………………………………………………9…………………………………………………………………………………………………………………………10……………………………………………………………………………………………………………………....