Μάθημα : ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Κωδικός : G1719150

G1719150  -  ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΔΡΙΝΗ , ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΖΩΓΡΑΦΟΠΟΥΛΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΡΟΥΤΣΙΑ, ΜΕΤΑΞΙΑ ΣΟΥΛΙΩΤΗ

Ενότητες - ΟΡΟΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ / ΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α3

ΟΡΟΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ / ΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α3

ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ

 

ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ / ΤΡΙΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ   Α3

ΟΡΟΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ  ( ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ / ΜΑΘΗΤΕΣ / ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ / ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ )

  • ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ( ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ )
  • ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΘΑΡΗ
  • ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΗΡΕΜΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ
  • ΜΙΛΑΜΕ ΗΡΕΜΑ
  • ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ
  • ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΙΟΜΑΣΤΕ
  • ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ
  • ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΑΣ

ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

  • ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ Ο/Η ΔΙΔΑΣΚΩΝ/ΟΥΣΑ ΝΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ  ΜΙΛΑΜΕ ΧΑΜΗΛΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΡΕΜΟΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
  • ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΗΣΥΧΟΙ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ Ή ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ
  • ΜΙΛΑΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ
  • ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟ Ο/Η ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ/ΤΡΙΑ
  • ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ
  • ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ ( ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΚΤΑΚΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ) ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ
  • ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ, ΟΙ ΚΑΡΑΜΕΛΕΣ, ΟΙ ΤΣΙΧΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΥΜΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
  • ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
  • ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΥΔΟΥΝΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ /ΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ
  • ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΗΡΕΜΑ

ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

  • ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ( ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΚΤΑΚΤΗ ΜΙΚΡΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ )
  • ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΚΑΙΟΙ / ΕΣ
  • ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΜΑΣ
  • ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΑΣ
  • ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΕΚΚΛΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝΤΑ  ;;;

ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ /ΤΡΙΕΣ

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ:     ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΕΝΟΣ ΠΙΝΑΚΑ  ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ / ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ

                                 ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ / ΟΥΣΩΝ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ  ΤΟΥ  ΤΜΗΜΑΤΟΣ. ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ

                                 ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΩΝ ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ. 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ :          ΟΙ ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΟΡΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΙΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

1η ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ:  1. ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  1. ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΟΙΝΟΛΟΓΙΟ
  2. ΜΙΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΥΚΙΔΑ

                               

2η ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ:  1. ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ / ΤΡΙΑΣ

                                   ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΗΞΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ     

  1. ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΠΛΗΞΗΣ ΣΤΟ ΠΟΙΝΟΛΟΓΙΟ
  2. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΗΔΕΜΟΝΑ
  3. ΔΥΟ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΚΟΥΚΙΔΕΣ

 

3η ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ

       1. ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ / ΤΡΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

  1. ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΤΟ ΠΟΙΝΟΛΟΓΙΟ
  2. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΗΔΕΜΟΝΑ
  3. ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΗ  ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
  1. ΤΡΕΙΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΚΟΥΚΙΔΕΣ

 

ΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ / ΤΡΙΕΣ

  • ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΤΟΥ ΛΑΘΟΥΣ ΤΟΥ / ΤΗΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
  • ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ / ΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
  • ΜΙΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΥΚΙΔΑ
  • Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ ΟΤΑΝ ΟΙ ΚΟΥΚΙΔΕΣ ΓΙΝΟΥΝ ΤΡΕΙΣ

 

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ-Α / ΟΙ-ΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ /ΤΡΙΕΣ ΔΕΝ  ΠΑΡΕΚΚΛΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ  ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝΤΑ  ;;;

ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΜΑΘΗΤΗ / ΤΡΙΑΣ

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΕΝΑΝ «ΕΠΑΙΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ»  ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΣΤΟΝ / ΣΤΗΝ ΜΑΘΗΤΗ /ΤΡΙΑ

                                                                                                         *****             *****         *****

ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ / ΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ / ΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ  Α1

ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΤΕΙ Ή ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΘΑΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ.

ΩΣ ΚΟΙΝΟ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝ ΚΕΙΜΕΝΟ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

ΜΑΘΗΤΕΣ / ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ                                                       ΥΠΟΓΡΑΦΗ

1.…………………………………………………………………………………………………………………………2.…………………………………………………………………………………………………………………………3.…………………………………………………………………………………………………………………………4.…………………………………………………………………………………………………………………………5.…………………………………………………………………………………………………………………………6.…………………………………………………………………………………………………………………………7.…………………………………………………………………………………………………………………………8.…………………………………………………………………………………………………………………………9.…………………………………………………………………………………………………………………………10.………………………………………………………………………………………………………………………11………………………………………………………………………………………………………………………12.………………………………………………………………………………………………………………………13………………………………………………………………………………………………………………………14………………………………………………………………………………………………………………………15………………………………………………………………………………………………………………………16………………………………………………………………………………………………………………………17………………………………………………………………………………………………………………………18………………………………………………………………………………………………………………………19………………………………………………………………………………………………………………………20………………………………………………………………………………………………………………………21………………………………………………………………………………………………………………………22………………………………………………………………………………………………………………………23………………………………………………………………………………………………………………………

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ / ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ                                                                ΥΠΟΓΡΑΦΗ

1…………………………………………………………………………………………………………………………2…………………………………………………………………………………………………………………………3…………………………………………………………………………………………………………………………4…………………………………………………………………………………………………………………………5…………………………………………………………………………………………………………………………6…………………………………………………………………………………………………………………………7…………………………………………………………………………………………………………………………8…………………………………………………………………………………………………………………………9…………………………………………………………………………………………………………………………10……………………………………………………………………………………………………………………....