Μάθημα : ΓΛΩΣΣΑ Ε΄, 2025-26
Κωδικός : 9380076179
-
Θεματικές Ενότητες
-
1.1 Ο φίλος μας το δάσος
-
1.1 Ο φίλος μας το δάσος -β΄
-
1.2 Ο φίλος μας το δάσος/ Ασκήσεις ΤΕ
-
Η φίλη μας η θάλασσα
-
1.2 Η φίλη μας η θάλασσα β΄
-
1.3 Ο φίλος μας ο άνεμος
-
Ο φίλος μας ο άνεμος β΄
-
Ο φίλος μας ο άνεμος γ΄
-
Επανάληψη ενότητας - Ανθολόγιο
-
Επανάληψη ενότητας -β΄
-
Επανάληψη / κείμενα 28ης Οκτωβρίου
-
3. Κείμενα της 28ης Οκτωβρίου
-
ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Ο φίλος μας το περιβάλλον
-
2.1 Η γειτονιά στην πόλη
-
2.1 Η γειτονιά στην πόλη -β΄
-
2.2 Πόλη και πολιτισμός
-
2.2 Πόλη και πολιτισμός & δραστηριότητες- β΄
-
2.3 Διαδρομές στην πόλη
-
2.3 Διαδρομές στην πόλη -β΄
-
2.4 Υπόγειες διαδρομές
-
2.4 Υπόγειες διαδρομές -β΄
-
Επανάληψη β΄ενότητας
-
Επανάληψη β΄ενότητας - β΄
-
Δ1. ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕ ΖΩΑ: Ο Μάγκας
-
Δ1. ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕ ΖΩΑ: Ο Μάγκας- β΄
-
Δ1. ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕ ΖΩΑ: Ο ΤΕΝΤΕΝ ΚΑΙ Ο ΜΙΛΟΥ
-
Δ2. ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕ ΖΩΑ-Τα χαρακτηριστικά των ζώων
-
Δ3. Τα χαρακτηριστικά των ζώων : "Αγάπες με ουρά"
-
Δ4. Τα ζώα της εξοχής
-
Δ4. Τα ζώα της εξοχής- β΄
-
Επανάληψη δ΄ενότητας - Ανθολόγιο
-
Επανάληψη δ΄ενότητας - Ανθολόγιο -β΄
-
Επανάληψη δ΄ενότητας
-
6.1 Φίλοι από άλλες χώρες -α΄
-
6.1 Φίλοι από άλλες χώρες -β΄
-
6.2 Ιστορίες με φίλους
-
6.2 Ιστορίες με φίλους β΄
-
6.3 Οι φίλοι τραγουδάνε
-
1.1 Ο φίλος μας το δάσος
2.2 Πόλη και πολιτισμός
Δευτέρα 13-10-2025
Ξεκινάμε με τις κατ' οίκον εργασίες
- Ανάγνωση εργασιών: "Αχιλλέας, ο τρελός ηχολήπτης".
- Ορθογραφία με παράγωγα και σύνθετα της λέξης "άστυ-"
- Κλίση (προφορικά) των ονομάτωνο δημοφιλής καλλιτέχνης" , "η πολυτελής αίθουσα", "το ειλικρινές ενδιαφέρον" (που κλίναμε στο σπίτι, στο ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ)
- ΤΕ/σελ. 20-21/άσκ. 6β-γ: Λέμε τα ρήματα που μετατρέψαμε στην προστακτική και στην υποτακτική έγκλιση.
Συνεχίζουμε
- ΒΜ/σελ. 29-31 (επάνω): Η πολιτιστική ζωή της Θεσσαλονίκης 1) ΒΜ/σελ.30/ άσκ.1γ: Ποια γιορτή των αρχαίων Ελλήνων σας θυμίζουν τα Δημήτρια; 2) ΒΜ/σελ.30/ άσκ.2/ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ (χρησιμοποιούμε στις απαντήσεις μας τις λέξεις των ερωτήσεων): Ποιος ενθαρρύνει και βοηθάει τις πολιτιστικές εκδηλώσεις και πώς; Για τί οι πολιτιστικές εκδηλώσεις έχουν μεγάλη σημασία για τη ζωή των ανθρώπων και ειδικότερα για τα παιδιά;
Κατ' οίκον εργασίες:
1) Να κλιθούν στο ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ:"ο ευτυχής θεατής" , "η εμφανής διαφορά" , "το ευγενές συναίσθημα".
2) ΒΜ/σελ. 30/ Ορθογραφία: οι 10 λέξεις της Μεσοστοιχίδας. (άντε πάλι η "πόλη" και το "άστυ"...)
3) ΒΜ/σελ. 30/ άσκ.3: "Ένα πολιτιστικό κέντρο του τόπου μου".
ΠΡΟΣΟΧΗ: θα δηλώσετε , σήμερα Δευτέρα, με ποιο πολιτιστικό κέντρο θα ασχοληθείτε, για να μην γράφουμε όλοι τα ίδια. "Τόπος σας" θεωρείται όλη η Ελλάδα και όχι μόνον τα Γιαννιτσά! Μπορείτε, αν θέλετε, να συνεργαστείτε με κάποιον/α φίλο/η σας, έναν ή και περισσότερους! Το κείμενο θα είναι μικρό (2-3 παράγραφοι) . Καλό θα είναι να το γράψετε σε word και να βάλετε και μια φωτογραφία (ή και περισσότερες)! Η εργασία να είναι έτοιμη ως το τέλος της εβδομάδας ( αν και νομίζω ότι οι περισσότεροι ως την Τετάρτη θα την έχετε εκπονήσει). ΦΥΣΙΚΑ θα την αναβάσουμε στο blog μας!