Μάθημα : Διδακτικές εφαρμογές για την ανάπτυξη δεξιοτήτων των μαθητών

Κωδικός : 1951235344

Μάθημα

Στο πλαίσιο της εκπαίδευσης και κατάρτισης  Discover the 7Cs: Learning for Life (and Work) in the 21st Century  Erasmus+ σχεδιάστηκαν διδακτικές εφαρμογές για το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας Β΄ Λυκείου και για το μάθημα της Φιλοσοφίας Β΄ Λυκείου μέρος των οποίων υλοποιήθηκε κατά το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024.

 

Ενότητες

 

Οι μαθητές και οι μαθήτριες κατά την εκπόνηση της δραστηριότητας,  προκειμένου να φέρουν σε πέρας το έργο που ανέλαβαν, ασκήθηκαν συγχρόνως στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων:

  • της επικοινωνίας και της συνεργασίας σε ομάδες,
  • της λήψης κοινών αποφάσεων,
  • του διαμοιρασμού και της ανάληψης διακριτών ρόλων και καθηκόντων,
  • της κριτικής σκέψης,
  • της δημιουργικότητας,
  • της αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου,
  • της παραγωγής δομημένου-τεκμηριωμένου λόγου
  • και του ψηφιακού γραμματισμού.

 

Οι μαθητές και οι μαθήτριες τμήματος της Β ΄Λυκείου παρακολούθησαν το ντοκιμαντέρ ‘’The Social Dilemma’’ στο μάθημα της Φιλοσοφίας της Β΄Λυκείου, το οποίο άπτεται της θεματολογίας της ηθικής φιλοσοφίας και της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά και της θεματικής του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας της Β΄Λυκείου της σχετικής με την πληροφόρηση, την παραπληροφόρηση, τη χρήση του διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων. Στη συνέχεια κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα «Περιοδικό Μάθησης».

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -