Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α ΚΑΙ ΤΗΝ Β ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κωδικός : 9090002108
| Γενικοί σύνδεσμοι |
|---|
|
Tux Paint
Σύνδεσμος για να κατεβάσετε το Tux Paint |
|
Μαθαίνω το Πληκτρολόγιο
Μαθαίνω το Πληκτρολόγιο |
|
Προγραμματισμός στο Run Marco
Προγραμματισμός στο Run Marco |
|
Προγραμματισμός στο Code.org
Προγραμματισμός στο Code.org |
|
Ο Κειμενογράφος μου
Ο Κειμενογράφος μου |
|
Παίζω με το Πληκτρολόγιο - Λεξιδρομίες
Παίζω με το Πληκτρολόγιο - Λεξιδρομίες |
|
Παίζω με το Πληκτρολόγιο - Γραμματοεισβολείς
Παίζω με το Πληκτρολόγιο - Γραμματοεισβολείς |
|
Γνωριμία με τον υπολογιστή
Γνωριμία με τον υπολογιστή |
|
Tangram
Οι μαθητές επιλέγουν την εικόνα που θα συμπληρώσουν και σέρνουν με το ποντίκι κάθε σχήμα πάνω από το αντίστοιχο τμήμα της εικόνας. |
|
Παίζω με το Πληκτρολόγιο - Φούσκα
Εκπαιδευτικό παιχνίδι εξοικείωσης με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές εξοικειώνονται με τη θέση των γραμμάτων του ελληνικού αλφαβήτου στο πληκτρολόγιο. |
|
Βρες πόσα ζωάκια είναι
Βρες πόσα ζωάκια είναι |
|
Βασικές γνώσεις Πληροφορικής - Κρεμάλα
Άσκηση με μορφή παιχνιδιού λέξεων (κρεμάλα), που αφορά σε βασικές έννοιες και όρους της Πληροφορικής. |
|
Ζωγραφική με το ποντίκι
Ζωγραφική με το ποντίκι |
|
Εισαγωγή στην επεξεργασία κειμένου (πληκτρολόγηση και εισαγωγή εικόνων)
Εισαγωγή στην επεξεργασία κειμένου (πληκτρολόγηση και εισαγωγή εικόνων) |
|
Εννοιολογικοί Χάρτες
Εννοιολογικοί Χάρτες |
|
Ο λαγός και η χελώνα - Αίσωπος
Ο λαγός και η χελώνα - Αίσωπος |
|
Εισαγωγή στην επεξεργασία κειμένου (πληκτρολόγηση και εισαγωγή εικόνων) - Αίσωπος
Εισαγωγή στην επεξεργασία κειμένου (πληκτρολόγηση και εισαγωγή εικόνων) - Αίσωπος |
|
https://www.abcya.com/
Μια συλλογή από εκπαιδευτικές δραστηριότητες (στα Αγγλικά). |
|
https://avatarmaker.com/
Δημιουργήστε το δικό σας avatar |
|
https://studio.code.org/s/course1
Code.org - Μάθημα 1. Μια συλλογή από απλές δραστηριότητες προγραμματισμού χωρίς ανάγνωση. Το Μάθημα 1 σχεδιάστηκε για να επιτρέψει σε νεαρούς αναγνώστες να δημιουργήσουν προγράμματα για τον υπολογιστή τα οποία τους βοηθούν να μάθουν να συνεργάζονται με άλλους, να αναπτύσσουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, και να επιμείνουν σε δύσκολες εργασίες. Στο τέλος του μαθήματος, οι μαθητές δημιουργούν το απόλυτα δικό τους παιχνίδι ή σενάριο το οποίο μπορούν να μοιραστούν. Συνιστάται για παιδιά Νηπιαγωγείου. |
|
https://studio.code.org/s/course2
Code.org - Μάθημα Δύο. Το Μάθημα 2 σχεδιάστηκε για μαθητές που μπορούν να διαβάσουν και χωρίς προηγούμενη εμπειρία προγραμματισμού. Στο μάθημα αυτό οι μαθητές θα δημιουργήσουν προγράμματα για επίλυση προβλημάτων και να αναπτύξουν διαδραστικά παιχνίδια ή σενάρια που μπορούν να μοιράσουν. Συνίσταται για τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. |
|
http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11289
Κίνηση σε λαβύρινθο για συλλογή αντικειμένου, με δυνατότητα διόρθωσης προγράμματος |
|
http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11290
Προγραμματισμός ρομπότ με επεξεργασία δαπέδου |
|
http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11286?fbclid=IwAR3Y4wR-30y2d5jf9s8JsbfKk4QIx95z6OzAk32ssXwIFtsIOaU1XzfiFJw
Βασικός προγραμματισμός ρομπότ |
|
https://gcompris.net/index-el.html
GCompris |
|
Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια
Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια |
| Στάμπες - Tux Paint |
| Εύζωνας - 25η Μαρτίου |
| Πασχαλίτσα - Αεροπλάνο - Tux Paint |
| Πύραυλος - Tux Paint |
|
Κειμενογράφος για μικρά παιδιά
Κειμενογράφος για μικρά παιδιά |
| Κατηγορίες συνδέσμων |
|---|
| - Δεν υπάρχουν κατηγορίες συνδέσμων - |