Μάθημα : ErasmusQuake Αποθετήριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
Κωδικός : 1908010464
| Όνομα | Μέγεθος | Ημερομηνία | ||
|---|---|---|---|---|
|
|
167.95 KB | 10/12/21, 8:06 μ.μ. | ||
|
|
Χρήσιμα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο μάθημα. Από την επιμόρφωση στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus KA1 με τίτλο "CLIL and Technologies of Information and Communication (ICT): from theory to school practice - The student at the centre of an innovative, dynamic teaching" στο York
|
3.2 MB | 20/6/22, 9:27 μ.μ. | |
|
|
705.98 KB | 17/9/25, 10:21 μ.μ. | ||
|
|
1.38 MB | 2/2/25, 12:03 μ.μ. | ||
|
|
Περιηγηθείτε στην pp για να μάθετε ποιοί είναι οι phryges (FRYGES)
|
577.13 KB | 2/2/25, 11:56 π.μ. | |
|
|
79.82 KB | 10/12/21, 8:12 μ.μ. | ||
|
|
21.05 KB | 22/10/25, 9:13 π.μ. | ||
|
|
14.33 KB | 22/10/25, 9:13 π.μ. | ||
|
|
240.66 KB | 16/1/25, 8:00 μ.μ. | ||
|
|
551.17 KB | 24/7/22, 8:44 μ.μ. | ||
|
|
Στο σχέδιο αυτό μαθήματος δίνουμε μία ιδέα προσέγγισης τον τύπο με τον οποίο υπολογίζουμε το μήκος δηλαδή την περίμετρο του κύκλου σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
|
25.29 KB | 18/2/25, 12:24 μ.μ. | |
|
|
Το φύλλο εργασίας που δίνεται στο μαθητές του τμήματος ένταξης κατά της διδασκαλία της ενότητας μήκος κύκλου
|
329.85 KB | 18/2/25, 12:27 μ.μ. | |
|
|
121.88 KB | 10/12/21, 8:13 μ.μ. |