Μάθημα : ErasmusQuake Αποθετήριο ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

Κωδικός : 1908010464

Όνομα Μέγεθος Ημερομηνία
167.95 KB 10/12/21, 8:06 μ.μ.
Χρήσιμα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο μάθημα. Από την επιμόρφωση στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus KA1 με τίτλο "CLIL and Technologies of Information and Communication (ICT): from theory to school practice - The student at the centre of an innovative, dynamic teaching" στο York
3.2 MB 20/6/22, 9:27 μ.μ.
705.98 KB 17/9/25, 10:21 μ.μ.
1.38 MB 2/2/25, 12:03 μ.μ.
Περιηγηθείτε στην pp για να μάθετε ποιοί είναι οι phryges (FRYGES)
577.13 KB 2/2/25, 11:56 π.μ.
79.82 KB 10/12/21, 8:12 μ.μ.
21.05 KB 22/10/25, 9:13 π.μ.
14.33 KB 22/10/25, 9:13 π.μ.
240.66 KB 16/1/25, 8:00 μ.μ.
551.17 KB 24/7/22, 8:44 μ.μ.
Στο σχέδιο αυτό μαθήματος δίνουμε μία ιδέα προσέγγισης τον τύπο με τον οποίο υπολογίζουμε το μήκος δηλαδή την περίμετρο του κύκλου σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
25.29 KB 18/2/25, 12:24 μ.μ.
Το φύλλο εργασίας που δίνεται στο μαθητές του τμήματος ένταξης κατά της διδασκαλία της ενότητας μήκος κύκλου
329.85 KB 18/2/25, 12:27 μ.μ.
121.88 KB 10/12/21, 8:13 μ.μ.