Αναρτήσεις

τοις ασκήσεις από το φυλλαδιο που μας στειλατε μεχρι ποτε πρεπει να τις κανουμε επισης την μουσικη που μας στειλατε τι την κανουμε?
Εικόνα Προφίλ:ΖΑΧΟ ΕΛΕΝΗ
5 έτη πριν
Κυριε εγω δεν εχω windows για να ανοιξω αυτο που στειλατε οποτε δεν μπορω να συνεργαστω μαζι σας
Γεια σας
Εικόνα Προφίλ:ΓΚΕΛΤΗ ΣΟΦΙΑ
5 έτη πριν
Καλησπέρα σας κύριε!!!
Γεια σας
Γεια σου Αθηνά. Θα σου απαντήσω την ερώτηση όταν μαζευτούμε περισσότεροι