Ομάδα 3 Ο μαθητής μέσα στο σχολείο μαθαίνει σεβασμό μάθηση και πως να συμπεριφέρεται
Σεβόμαστε τους δασκάλους και τους συμμαθητές μας
Να έχουμε σωστή κρίση και να συμπεριφερόμαστε σωστά προς όλους τους δασκάλους και τους συμμαθητές μας
Και να τους βοηθάμε στις δύσκολες στιγμές τους