Μάθημα : FRANÇAIS-1ère CLASSE - ΓΑΛΛΙΚΑ-ΤΑΞΗ Α'
Κωδικός : G1536126
-
Θεματικές Ενότητες
-
Συντομεύσεις τόνων στα Γαλλικά
-
1. L' ALPHABET- ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ
-
1.1. ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΣΤΟ ΛΑΤΙΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ
-
2. ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΡΟΦΟΡΑΣ - RÈGLES DE PRONONCIATION
-
Les objets de la classe - QU'EST-CE QUE C'EST?
23/11/20 -
p.12 QUI EST-CE? - PRÉSENTER QUELQU'UN=ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΠΟΙΟΝ - p.13 SE PRESENTER - ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΜΑΙ
23/11/20 -
Qui est-ce? Qu'est-ce que c'est? ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
-
LES SALUTATIONS=ΟΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ σελίδα 12
12/12/20 -
Action 1-Unité 0-p.18 - LES NOMBRES - Οι αριθμοί
-
Action 1-Unite 0-p.19-Les couleurs
6/4/20 -
LES JOURS DE LA SEMAINE (ET LES MOIS AUSSI) p. 21 ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ (ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΝΕΣ ΕΠΙΣΗΣ)
-
ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ
-
Action 1-Unite 0-p.22 LES VERBES ÊTRE, AVOIR - ΤΑ ΡΗΜΑΤΑ ÊTRE, AVOIR
26/4/20 -
Action 1-Unite 0-p.22 LES VERBES du 1er GROUPE - ΤΑ ΡΗΜΑΤΑ της 1ης ΣΥΖΥΓΙΑΣ
4/5/20 -
Η ΑΡΝΗΣΗ - LA NÉGATION
11/5/20 -
Unité 1.1. LES PAYS, LES VILLES ET LES ARTICLES.=ΟΙ ΧΩΡΕΣ, ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΘΡΑ_p.28, 35
-
Unité 1.2. Les pays et les villes avec les prépositions= Οι χώρες και πόλεις με τις προθέσεις_p.36
-
Unité 1.3. Les nationalités p.28, 34
-
UNITÉ 1 p.36 - LES PRONOMS PERSONNELS TONIQUES=ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΤΟΝΙΣΜΕΝΕΣ ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ
-
UNITÉ 0 - SE PRéSENTER-ΠΑΡΟΥΣΙΆΖΟΜΑΙ p.13
-
JEU "FRANCONNAIRE" - ΠΑΙΧΝΙΔΙ "ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ;"
-
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΦΙΔΑΚΙ Qui connaît mieux la France ? Ποιος γνωρίζει καλύτερα την Γαλλία;
-
Paris, j'adore! p.33
-
LA FRANCE, TU CONNAIS? ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ;
-
Joyeux Noël et Bonne Année!!!
-
Joyeuses Pâques!
20/4/20 -
ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
-
Συντομεύσεις τόνων στα Γαλλικά
Action 1-Unite 0-p.22 LES VERBES ÊTRE, AVOIR - ΤΑ ΡΗΜΑΤΑ ÊTRE, AVOIR

Στην σελίδα 22 του βιβλίου σου μελετήσαμε τα 2 βασικά ρήματα της γαλλικής γλώσσας, το être και το avoir.
Σε αυτό το μάθημα παιδιά κάνουμε επανάληψη πάνω στα 2 ρήματα, ασκήσεις και μία Εργασία.
Πάτησε πάνω στον τίτλο του μαθήματος Action 1-Unite 0-p.22 LES VERBES ÊTRE, AVOIR - ΤΑ ΡΗΜΑΤΑ ÊTRE, AVOIR για να δεις τις δραστηριότητες.
Στο φύλλο εργασίας που είναι σε pdf, γράψε στο τετράδιο των ασκήσεων αυτό που ζητάει η κάθε άσκηση, εκτός αν έχεις κατεβασμένο το Adobe reader, οπότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις το εργαλείο της πένας που έχει πάνω για να συμπληρώσεις την άσκηση.
Παιδιά,
πατώντας εδώ θα βρεθείτε σε μία άσκηση όπου θα πατάτε πάνω στο ρήμα être(με κίτρινο χρώμα) και θα τσεκάρετε στις προτάσεις από κάτω όπου υπάρχει κάποιο πρόσωπο του ρήματος.
Μετά, θα κάνετε το ίδιο με το ρήμα avoir(με γαλάζιο χρώμα).
Για να δω την άσκηση και πώς τα πήγατε, μπορείτε να μου στείλετε ένα στιγμιότυπο οθόνης ( ή printscreen και επικόλληση σε έγγραφο) και να μου το στείλετε στις Εργασίες με υποβολή αρχείου ή ως μήνυμα στα μηνύματα της ηλεκτρονικής τάξης.
Όποιος δυσκολεύεται, ας μου στείλει μήνυμα να τον βοηθήσω και εδώ και στο μαιηλ μου: menitsorta@gmail.com
Ένα βίντεο για τα δύο βοηθητικά ρήματα (όπως λέγονται τα ρήματα être, avoir), από μία καθηγήτρια που μιλάει ελληνικά.
Πέρασε το ποντίκι πάνω απο τον κύκλο με το ερωτηματικό για να δεις ποιό ρήμα θα χρησιμοποιήσεις, μετά συμπλήρωσε το ρήμα και κάνε κλικ δεξιά στο βελάκι για να το ακούσεις.