Μάθημα : Τ.Π.Ε. Πληροφορική ΣΤ' Δημοτικού
Κωδικός : 9370258107
-
Θεματικές Ενότητες
-
Διαγωνισμός Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras®
-
Παιχνίδι Bounce Ball
-
Το μυαλό του υπολογιστή
-
Scratch Βυθός
-
Στάμπες Scratch
-
Scratch Spitaki
-
Εννοιολογική χαρτογράφηση
-
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός παιχνιδιού στο Scratch (2019-20)
-
Βασική γραμμή μορφοποίησης κειμένου
-
Τα μέρη του υπολογιστή
-
Αρχές εργονομίας
-
scratch
-
Δραστηριότητες ώρας κώδικα
-
Ιδέες από την χρήση του Lego wedo
-
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
-
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός παιχνιδιού στο Scratch (2019-20)
-
Διαγωνισμός Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras®
Βασική γραμμή μορφοποίησης κειμένου
Μελετήστε τη βασική γραμμή μορφοποίησης κειμένου.

Παρακάτω θα βρείτε δύο συνδέσμους στους οποίους παρσουσιάζετε διαδραστικά η διαδικασίας μορφοποίησης κειμένου.
Μορφοποίηση γραμματοσειράς κειμένου
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΣΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Ενεργοποίηση του Flash Player
Ενεργοποίηση του Flash Player στον Mozilla Firefox
Φτιάξτε τη δική σας πρόσκληση γενεθλίων.
Προσπάθησαι να δημιουργήσεις στο Libreoffice writer ή το word μία πρόσκληση για το πάρτυ που θα κάνεις για τα γενέθλια σου.
![]()