Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Ε ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κωδικός : 9090223107
Προγραμματισμός - Δραστηριότητες από το Run Marco, το Code.org αλλά και τον Αίσωπο.
Προγραμματισμός στο Run Marco, το Code.org και τον Αίσωπο.
Δραστηριότητα 1. Μπείτε στην παρακάτω σελίδα του Code.org. Eπιλέξτε την Ελληνική Σημαία δείτε τις δραστηριότητες - προγραμματισμού που προσφέρει Η Ώρα του Κώδικα!!!
Ασχοληθείτε πρώτα με τις δραστηριότητες που κάναμε μέσα στην Τάξη και μετά με τις υπόλοιπες.
Σειρά μαθημάτων πληροφορικής (στα Αγγλικά) από την σελλίδα του Code.org
Δραστηριότητα 2. Μπείτε στην παρακάτω σελίδα του Run Marco. Eπιλέξτε την Ελληνική Σημαία και με τον Marco ή την Sophia μπείτε στην Ζούγκλα ή τα Χιόνια για να προγραμματίσετε!!!!
Δραστηριότητα 3.Δείτε τους δύο παρκάτω συνδέσμους από το Φωτόδεντρο. Ο πρώτος σύνδεσμος σχετίζεται με την έννοια των μεταβλητών στον Προγραμματισμό, ενώ ο δεύτερος μας δείχνει πως γίνεται η πρόσθεση 2 αριθμών.
Δραστηριότητα 4. Διαδραστικό βιντεομάθημα μιας ολοκληρωμένης δραστηριότητας προγραμματισμού, με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με τη δημιουργία ιεραρχικά δομημένων διαδικασιών στο περιβάλλον προγραμματισμού EasyLogo.
Ιεραρχικά δομημένες διαδικασίες με την EasyLogo
Δραστηριότητα 5. Animation με την EasyLogo. Στο σενάριο αυτό από τον Αίσωπο παρουσιάζουμε μια εναλλακτική χρήση των προγραμματιστικών εργαλείων που χρησιμοποιούνται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για τη δημιουργία κινούμενων εικόνων ή αλλιώς animation, συνδυάζοντας με ευχάριστο τρόπο τη διδασκαλία των εννοιών του προγραμματισμού με την επεξεργασία πολυμέσων.
Δραστηριότητα 6: Το 4ο Μάθημα από την σελίδα Code.org για τις Βασικές Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών. (Τα προηγούμενα μαθήματα γίνονται από τις μικρότερες τάξεις)
Code.org-Μάθημα 4:Το Μάθημα 4 έχει σχεδιαστεί για τους μαθητές που έχουν πάρει τα μαθήματα 2 και 3. Οι μαθητές θα μάθουν πώς να αντιμετωπίσουν παζλ με αυξημένη πολυπλοκότητα δεδομένου ότι μαθαίνουν πώς να συνδυάσουν πολλές έννοιες κατά την επίλυση κάθε πρόκλησης. Από τη στιγμή που θα ολοκληρωθεί αυτό το μάθημα, οι μαθητές θα δημιουργήσουν προγράμματα που επιτρέπουν να δείχνουν πολλές δεξιότητες, συμπεριλαμβανομένων βρόχων "για" και λειτουργίες με παραμέτρους. Συνιστάται για Τάξεις Δ' Δημοτικού έως Β' Γυμνασίου.