Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Ε ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Κωδικός : 9090223107

9090223107  -  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΕΛΛΙΔΗΣ

Ενότητες - Προγραμματισμός - Δραστηριότητες από το Run Marco, το Code.org αλλά και τον Αίσωπο.

Προγραμματισμός - Δραστηριότητες από το Run Marco, το Code.org αλλά και τον Αίσωπο.

Προγραμματισμός στο Run Marco, το Code.org και τον Αίσωπο.

Δραστηριότητα 1. Μπείτε στην παρακάτω σελίδα του Code.org. Eπιλέξτε την Ελληνική Σημαία δείτε τις δραστηριότητες - προγραμματισμού που προσφέρει Η Ώρα του Κώδικα!!!

Ασχοληθείτε πρώτα με τις δραστηριότητες που κάναμε μέσα στην Τάξη και μετά με τις υπόλοιπες.

Σύνδεσμοι
Προγραμματισμός στο Code.org

Προγραμματισμός στο Code.org

Σύνδεσμοι
Μαθήματα Πληροφορικής από το Code.org

Σειρά μαθημάτων πληροφορικής (στα Αγγλικά) από την σελλίδα του Code.org 

Δραστηριότητα 2. Μπείτε στην παρακάτω σελίδα του Run Marco. Eπιλέξτε την Ελληνική Σημαία και με τον Marco ή την Sophia μπείτε στην Ζούγκλα ή τα Χιόνια για να προγραμματίσετε!!!!

Σύνδεσμοι
Προγραμματισμός στο Run Marco

Προγραμματισμός στο Run Marco

Δραστηριότητα 3.Δείτε τους δύο παρκάτω συνδέσμους από το Φωτόδεντρο. Ο πρώτος σύνδεσμος σχετίζεται με την έννοια των μεταβλητών στον Προγραμματισμό, ενώ ο δεύτερος μας δείχνει πως γίνεται η πρόσθεση 2 αριθμών.

Σύνδεσμοι
Εισαγωγή στις μεταβλητές

Φωτόδεντρο - Εισαγωγή στις μεταβλητές

Σύνδεσμοι
Υπολογισμός Αθροίσματος

Φωτόδεντρο - Υπολογισμός Αθροίσματος

Δραστηριότητα 4. Διαδραστικό βιντεομάθημα μιας ολοκληρωμένης δραστηριότητας προγραμματισμού, με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με τη δημιουργία ιεραρχικά δομημένων διαδικασιών στο περιβάλλον προγραμματισμού EasyLogo.

Σύνδεσμοι
Ιεραρχικά δομημένες διαδικασίες με την EasyLogo

Ιεραρχικά δομημένες διαδικασίες με την EasyLogo

Δραστηριότητα 5. Animation με την EasyLogo. Στο σενάριο αυτό από τον Αίσωπο παρουσιάζουμε μια εναλλακτική χρήση των προγραμματιστικών εργαλείων που χρησιμοποιούνται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για τη δημιουργία κινούμενων εικόνων ή αλλιώς animation, συνδυάζοντας με ευχάριστο τρόπο τη διδασκαλία των εννοιών του προγραμματισμού με την επεξεργασία πολυμέσων.

Σύνδεσμοι
Animation με την EasyLogo - Αίσωπος

Animation με την EasyLogo - Αίσωπος

Δραστηριότητα 6: Το 4ο Μάθημα από την σελίδα Code.org για τις Βασικές Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών. (Τα προηγούμενα μαθήματα γίνονται από τις μικρότερες τάξεις)

Σύνδεσμοι
https://studio.code.org/s/course4

Code.org-Μάθημα 4:Το Μάθημα 4 έχει σχεδιαστεί για τους μαθητές που έχουν πάρει τα μαθήματα 2 και 3. Οι μαθητές θα μάθουν πώς να αντιμετωπίσουν παζλ με αυξημένη πολυπλοκότητα δεδομένου ότι μαθαίνουν πώς να συνδυάσουν πολλές έννοιες κατά την επίλυση κάθε πρόκλησης. Από τη στιγμή που θα ολοκληρωθεί αυτό το μάθημα, οι μαθητές θα δημιουργήσουν προγράμματα που επιτρέπουν να δείχνουν πολλές δεξιότητες, συμπεριλαμβανομένων βρόχων "για" και λειτουργίες με παραμέτρους. Συνιστάται για Τάξεις Δ' Δημοτικού έως Β' Γυμνασίου.