Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α ΚΑΙ ΤΗΝ Β ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Κωδικός : 9090002108

9090002108  -  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΕΛΛΙΔΗΣ

Ενότητες - Δραστηριότητες από το Φωτόδεντρο

Δραστηριότητες από το Φωτόδεντρο

Διάφορες δραστηριότητες για παιδιά της Α και Β δημοτικού μέσα από το Φωτόδεντρο.

Δραστηριότητα 1. Άσκηση με μορφή παιχνιδιού λέξεων (κρεμάλα), που αφορά σε βασικές έννοιες και όρους της Πληροφορικής. Σκοπός της άσκησης είναι η ολοκλήρωση του παιχνιδιού με τις λιγότερες δυνατές προσπάθειες. Απώτερος στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εμπέδωση των σχετικών γνώσεων.

Σύνδεσμοι
Βασικές γνώσεις Πληροφορικής - Κρεμάλα

Άσκηση με μορφή παιχνιδιού λέξεων (κρεμάλα), που αφορά σε βασικές έννοιες και όρους της Πληροφορικής.

Δραστηριότητα 2. Εννοιολογικοί Χάρτες - Διαδραστικές εφαρμογές για την κατασκευή εννοιολογικών χαρτών, σε πραγματικό χρόνο στο περιβάλλον ενός φυλλομετρητή.

Σύνδεσμοι
Εννοιολογικοί Χάρτες

Εννοιολογικοί Χάρτες

Δραστηριότητα 3. Μαθαίνω για τα μέρη από τα οποία αποτελείτε ένα Υπολογιστικό Σύστημα.

Σύνδεσμοι
Γνωριμία με τον υπολογιστή

Γνωριμία με τον υπολογιστή

Δραστηριότητα 4. Διαθεματικό εκπαιδευτικό σενάριο το οποίο επιχειρεί με αφορμή την επανάληψη των γραμμάτων (λ) (γ) και (χ) στη γλώσσα να εισάγει τα παιδιά στο κειμενικό είδος του μύθου καταρχήν

Σύνδεσμοι
Ο λαγός και η χελώνα - Αίσωπος

Ο λαγός και η χελώνα - Αίσωπος

Δραστηριότητα 5: Τρεις εφαρμογές από το Φωτόδεντρο με δραστηριότητες προγραμματισμού ρομπότ, με τη χρήση εντολών κίνησης.

Σύνδεσμοι
http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11289

Κίνηση σε λαβύρινθο για συλλογή αντικειμένου, με δυνατότητα διόρθωσης προγράμματος

Σύνδεσμοι
http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11290

Προγραμματισμός ρομπότ με επεξεργασία δαπέδου

Σύνδεσμοι
http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11286?fbclid=IwAR3Y4wR-30y2d5jf9s8JsbfKk4QIx95z6OzAk32ssXwIFtsIOaU1XzfiFJw

Βασικός προγραμματισμός ρομπότ

Δραστηριότητα 6: Μια ιστοσελλίδα με Χριστουγεννιάτικες εφαρμογές

Σύνδεσμοι
Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια

Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια