Μάθημα : ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ - ΣΧ. ΕΤΟΣ 2020-21 ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

Κωδικός : 4906015245

4906015245  -  ΕΛΕΝΗ ΚΕΛΕΣΙΔΟΥ

Ενότητες - Γιορτάζοντας την επέτειο των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση & μελετώντας ένα «διάσημο» ζευγάρι – διαχρονικό σύμβολο αγάπης & πίστης

Γιορτάζοντας την επέτειο των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση & μελετώντας ένα «διάσημο» ζευγάρι – διαχρονικό σύμβολο αγάπης & πίστης

Αφού διαβάσετε (στα "ΕΓΓΡΑΦΑ") το αρχείο με τίτλο: "ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ - ΡΩΞΑΝΔΡΑ ΣΤΟΥΡΤΖΑ: ΜΙΑ ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΗ ΑΓΑΠΗ",

B1 & Β2 17-3-21 επιλέξτε 1 από τις παρακάτω 3 εργασίες:

Β3 17-3-21 επιλέξτε 2 από τις παρακάτω 3 εργασίες:

1) Γράψτε μια ερωτική επιστολή μπαίνοντας στη θέση ενός από τους 2 πρωταγωνιστές (του Ι. Καποδίστρια ή της Ρ. Στούρτζα) αξιοποιώντας πληροφορίες που έχετε στη διάθεσή σας (από τα σχετικά κείμενα που σας έχουν δοθεί).

2) Γράψτε ένα ερωτικό ποίημα μπαίνοντας στη θέση ενός από τους 2 πρωταγωνιστές (του Ι. Καποδίστρια ή της Ρ. Στούρτζα). [Επιλέξτε είτε α) ο ποιητικός σας λόγος να είναι μεταφορικός και εάν θέλετε παρουσιάστε τη φύση και το περιβάλλον να συμπάσχει μαζί σας (βλ. Ιβάν Γκολ, «Μαλαισιακά τραγούδια») είτε β) πεζολογικός (βλ. Ναζίμ Χικμέτ, «22 Σεπτέμβρη 1945»)].

3) Γράψτε ένα άρθρο (2-3 παραγράφων, για τη σχολική εφημερίδα ή το μπλοκ) όπου θα σκιαγραφείτε (δηλ. θα παρουσιάζετε) «το πορτρέτο» της σχέσης του Ι. Καποδίστρια με την Ρ. Στούρτζα. Φροντίστε να δώσετε βασικές πληροφορίες για τα πρόσωπα και τη σχέση τους*  και φυσικά να σχολιάσετε όλα όσα σας έκαναν εντύπωση ή προκάλεσαν το ενδιαφέρον σας. *(Δηλ.: Ποια τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σχέσης, πώς γεννήθηκε ο έρωτας αυτός, πώς εξελίχθηκε και τελείωσε και γιατί...)