Μάθημα : Χημεία Β΄ Γυμνασίου (δοκιμαστικό μάθημα)

Κωδικός : 3701049369

3701049369  -  ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ

Ενότητες - 2.1 Το νερό στη ζωή μας

2.1 Το νερό στη ζωή μας

Μετά τη μελέτη αυτής της ενότητας θα μπορείτε:

  • Να εκτιμάτε τη σημασία του νερού για τη δημιουργία και διατήρηση της ζωής.
  • Να ανιχνεύετε το νερό σε στερεά, υγρά και αέρια υλικά.
  • Να αναφέρετε τις χρήσεις του νερού σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας.
  • Να αναγνωρίζετε την ευθύνη των πολιτών για τη σωστή διαχείριση των υδάτινων πόρων.

Από το σχολικό βιβλίο θα μελετήσετε την ενότητα:

2.1 Το νερό στη ζωή μας (σελ. 24-26)

Ασκήσεις
Άσκηση Διαμορφωτικής Αξιολόγησης_Το νερό στη ζωή μας (Παναγιώτα Γαβριηλίδου)

Οι ερωτήσεις αναφέρονται στη διαδακτική ενότητα 2.1 Το νερό στη ζωή μας.

Ο διαθέσινος χρόνος είναι 5 λεπτά.

Οι επαναλήψεις είναι απεριόριστες.

Ο μεγαλύτερος βαθμός καταγράφεται αυτόματα στο βαθμολόγιο.

 

 

Εργασίες
Τελική Αξιολόγηση_Το νερό στη ζωή μας (Παναγιώτα Γαβριηλίδου)

Αφού μελετήσετε την Εικόνα της Ενότητας καθώς και τον Πίνακα 3 του σχολικού βιβλίου στη σελίδα 27, να κατασκευάσετε ένα διάγραμμα με μορφή πίτας στο οποίο να απεικονίζεται η ποσοστιαία κατανομή του νερού στη Γη.

Επίσης να γράψετε ένα κείμενο με λίστα ενεργειών-συνηθειών-συμπεριφορών με τις οποίες μπορεί να μειωθεί η κατανάλωση του νερού στην καθημερινότητα. 

Στη συνέχεια θα υποβάλετε δυο αρχεία:

- Το διάγραμμα μπορεί να είναι σε μορφή Excel, Word ή Pdf.

- Το κείμενο μπορεί να είναι σε μορφή Word, Pdf ή φωτογραφία του χειρόγραφου κειμένου σας.

Υποβολή Εργασίας: 2 εβδομάδες.

 

Σύστημα Wiki
Ατομικό Υδατικό Αποτύπωμα

Το ατομικό υδατικό αποτύπωμα αναφέρεται στην ποσότητα νερού που καταναλώνεται ή/και ρυπαίνεται από ένα άτομο.

Θα καταγράψουμε όλες τις καθημερινές μας δραστηριότητες με τις οποίες καταναλώνουμε άμεσα ή έμμεσα νερό καθώς και αυτές με τις οποίες το ρυπαίνουμε.

Κάθε μαθητής μπορεί να ασχοληθεί τουλάχιστον με δυο από τις τρεις ομάδες δραστηριοτήτων.