Μάθημα : ERASMUS+ 2024-2025 "Μάθηση μέσω Gamification για Ευεξία (Well-being)", Μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου

Κωδικός : 1951009419

1951009419  -  ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΟΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

Ενότητες - Επιβράβευση νικήτριας ομάδας στο Quizzes - Ανατροφοδότηση

Επιβράβευση νικήτριας ομάδας στο Quizzes - Ανατροφοδότηση

 

Ανατροφοδότηση

Συζήτηση με τους μαθητές για την εμπειρία που αποκόμισαν παίζοντας και το κατά πόσο τους βοήθησε το παιχνίδι ψυχικά και μαθησιακά. Οι ειδικότερες οδηγίες δόθηκαν στο πρώτο δίωρο και στο δεύτερο διώρο γίνεται επανέλεγχος στο μέτρο που αυτές εφαρμόστηκαν.

 

 

Ανακήρυξη νικήτριας ομάδας και επιβράβευση με σοκολάτες στους νικητές. 

 

Τα μέλη της ομάδας που συγκέντρωσε την υψηλότερηβαθμολογία κερδίζουν από μια σοκολάτα.

 

 

Διάρκεια δεκαπέντε λεπτά.