Μάθημα : ERASMUS+ 2024-2025 "Μάθηση μέσω Gamification για Ευεξία (Well-being)", Μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου
Κωδικός : 1951009419
1951009419 - ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΟΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
-
Θεματικές Ενότητες
-
Στόχος Διδακτικής Προσέγγισης και Πηγές
-
Σχέδιο Μαθήματος πρώτου δίωρου
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης
-
Φύλλο Εργασίας πρώτου δίωρου
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης.
-
Έλεγχος απαντήσεων - Ανατροφοδότηση και ανακήρυξη νικήτριας ομάδας
-
Σχέδιο Μαθήματος δεύτερου δίωρου
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης
-
Φύλλο Εργασίας δεύτερου δίωρου
-
Παιχνίδι 40 ερωτήσεων Σωστού - Λάθους στο Quizzes
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης
-
Επιβράβευση νικήτριας ομάδας στο Quizzes - Ανατροφοδότηση
-
Gamification και Well-being
-
Στόχος Διδακτικής Προσέγγισης και Πηγές
Επιβράβευση νικήτριας ομάδας στο Quizzes - Ανατροφοδότηση

Ανατροφοδότηση
Συζήτηση με τους μαθητές για την εμπειρία που αποκόμισαν παίζοντας και το κατά πόσο τους βοήθησε το παιχνίδι ψυχικά και μαθησιακά. Οι ειδικότερες οδηγίες δόθηκαν στο πρώτο δίωρο και στο δεύτερο διώρο γίνεται επανέλεγχος στο μέτρο που αυτές εφαρμόστηκαν.

Ανακήρυξη νικήτριας ομάδας και επιβράβευση με σοκολάτες στους νικητές.

Τα μέλη της ομάδας που συγκέντρωσε την υψηλότερηβαθμολογία κερδίζουν από μια σοκολάτα.
Διάρκεια δεκαπέντε λεπτά.