Μάθημα : ERASMUS+ 2024-2025 "Μάθηση μέσω Gamification για Ευεξία (Well-being)", Μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου
Κωδικός : 1951009419
1951009419 - ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΟΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
-
Θεματικές Ενότητες
-
Στόχος Διδακτικής Προσέγγισης και Πηγές
-
Σχέδιο Μαθήματος πρώτου δίωρου
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης
-
Φύλλο Εργασίας πρώτου δίωρου
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης.
-
Έλεγχος απαντήσεων - Ανατροφοδότηση και ανακήρυξη νικήτριας ομάδας
-
Σχέδιο Μαθήματος δεύτερου δίωρου
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης
-
Φύλλο Εργασίας δεύτερου δίωρου
-
Παιχνίδι 40 ερωτήσεων Σωστού - Λάθους στο Quizzes
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης
-
Επιβράβευση νικήτριας ομάδας στο Quizzes - Ανατροφοδότηση
-
Gamification και Well-being
-
Στόχος Διδακτικής Προσέγγισης και Πηγές
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης


Οι μαθητές καλούνται να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο μέτρησης ψυχικής διάθεσης μετά το πέρας του παιχνιδιού. Η συλλογή όλων των απαντήσεων θα μας βοηθήσει να εξάγουμε πολύτιμα συμπεράσματα και μπορούμε με χρήση στατιστικών προγραμμάτων να παρουσιάσουμε όλα αυτά τα δεδομένα με πίνακες και διαγράμματα.
Διάρκεια δέκα λεπτά.