Μάθημα : ERASMUS+ 2024-2025 "Μάθηση μέσω Gamification για Ευεξία (Well-being)", Μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου
Κωδικός : 1951009419
1951009419 - ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΟΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
-
Θεματικές Ενότητες
-
Στόχος Διδακτικής Προσέγγισης και Πηγές
-
Σχέδιο Μαθήματος πρώτου δίωρου
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης
-
Φύλλο Εργασίας πρώτου δίωρου
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης.
-
Έλεγχος απαντήσεων - Ανατροφοδότηση και ανακήρυξη νικήτριας ομάδας
-
Σχέδιο Μαθήματος δεύτερου δίωρου
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης
-
Φύλλο Εργασίας δεύτερου δίωρου
-
Παιχνίδι 40 ερωτήσεων Σωστού - Λάθους στο Quizzes
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης
-
Επιβράβευση νικήτριας ομάδας στο Quizzes - Ανατροφοδότηση
-
Gamification και Well-being
-
Στόχος Διδακτικής Προσέγγισης και Πηγές
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης


Οι μαθητές καλούνται να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο μέτρησης ψυχικής διάθεσης πριν από το παιχνίδι.
(Το παραπάνω αρχείο περιέχει και το αρχικό και το τελικό ερωτηματολόγιο. Τα ερωτηματολόγια αυτά θα επεξεργαστούν και θα προκύψει διάγραμμα για την μεταβολή της ψυχικής διάθεσης των μαθητών συνολικά μετά το πέρας του μαθήματος)
Διάρκεια δέκα λεπτά.