Μάθημα : ERASMUS+ 2024-2025 "Μάθηση μέσω Gamification για Ευεξία (Well-being)", Μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου
Κωδικός : 1951009419
1951009419 - ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΟΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
-
Θεματικές Ενότητες
-
Στόχος Διδακτικής Προσέγγισης και Πηγές
-
Σχέδιο Μαθήματος πρώτου δίωρου
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης
-
Φύλλο Εργασίας πρώτου δίωρου
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης.
-
Έλεγχος απαντήσεων - Ανατροφοδότηση και ανακήρυξη νικήτριας ομάδας
-
Σχέδιο Μαθήματος δεύτερου δίωρου
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης
-
Φύλλο Εργασίας δεύτερου δίωρου
-
Παιχνίδι 40 ερωτήσεων Σωστού - Λάθους στο Quizzes
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης
-
Επιβράβευση νικήτριας ομάδας στο Quizzes - Ανατροφοδότηση
-
Gamification και Well-being
-
Στόχος Διδακτικής Προσέγγισης και Πηγές
Σχέδιο Μαθήματος δεύτερου δίωρου


Ο χρόνος διάρκειας είναι ενδεικτικός και απαιτούνται τουλάχιστον 90 λεπτά (Οι μαθητές πρέπει να εισάγουν το pin του παιχνιδιού ώστε να εισέλθουν σε αυτό. Απαιτείται Hot-Spot από τον εκπαιδευτικό ή από τους συμμαθητές τους για την είσοδο των μαθητών στο διαδικτυακό παιχνίδι και σχετική προετοιμασία που μαζί με τις οδηγίες, τον διαμοιρασμό των φύλλων εργασίας και τον χωρισμό ομάδων χρειάζονται αρκετό χρόνο. Οι μαθητές πρέπει να απολαύσουν τη διαδικάσια και όχι να αγχωθούν από τις προαπαιτούμενες ενέργειες. Για το λόγο αυτό θα ήταν προτιμότερο να χρησιμοποιηθεί και ο χρόνος από τα διαλείμματα, κατόπιν συμφωνίας με τους μαθητές).