Μάθημα : ERASMUS+ 2024-2025 "Μάθηση μέσω Gamification για Ευεξία (Well-being)", Μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου
Κωδικός : 1951009419
1951009419 - ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΟΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
-
Θεματικές Ενότητες
-
Στόχος Διδακτικής Προσέγγισης και Πηγές
-
Σχέδιο Μαθήματος πρώτου δίωρου
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης
-
Φύλλο Εργασίας πρώτου δίωρου
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης.
-
Έλεγχος απαντήσεων - Ανατροφοδότηση και ανακήρυξη νικήτριας ομάδας
-
Σχέδιο Μαθήματος δεύτερου δίωρου
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης
-
Φύλλο Εργασίας δεύτερου δίωρου
-
Παιχνίδι 40 ερωτήσεων Σωστού - Λάθους στο Quizzes
-
Ερωτηματολόγιο Μέτρησης Ψυχικής Διάθεσης
-
Επιβράβευση νικήτριας ομάδας στο Quizzes - Ανατροφοδότηση
-
Gamification και Well-being
-
Στόχος Διδακτικής Προσέγγισης και Πηγές
Φύλλο Εργασίας πρώτου δίωρου

Φύλλο Εργασίας με 40 ερωτήσεις Σωστού-Λάθους για το πρώτο δίωρο.
Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες των πέντε ατόμων, ομοιόμορφα ως προς το γνωστικό τους επίπεδο και με κατάλληλη προετοιμασία των θρανίων ώστε να μπορούν να συνεργαστούν, έχουν στην διάθεσή τους 60 λεπτά, περίπου ενάμιση λεπτό για κάθε ερώτηση Σωστού-Λάθους, ώστε να συμπληρώσουν τα φύλλα εργασίας.
Διάρκεια 60 λεπτά.