Μάθημα : Γ Τάξη (Τεχνικός ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΑΡΧ. ΤΟΠΙΟΥ ) - ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Κωδικός : 1940232114
1940232114 - ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΥΓΙΑΣ
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΚΕΦ. 1 Οι Γ. Επιχειρήσεις σήμερα
-
Ενότητα 1. 1 Ορισμός, σημασία, αντικείμενο
-
Ενότητα 1. 2 Ο αγροτικός χώρος, οι ιδιομορφίες του & οι τύποι γεωργικής επιχειρηματικότητας
-
Ενότητα 1.3 Ταξινόμηση των σύγχρονων γεωργικών επιχειρήσεων ανάλογα με τον τομέα παραγωγής
-
Ενότητα 1.4 Χαρακτηριστικά των σύγχρονων γεωργικών επιχειρήσεων
-
Ενότητα 1.5 Προϊόντα και υπηρεσίες
-
Ενότητα 1.6 Αβεβαιότητα και κίνδυνοι στις γεωργικές δραστηριότητες
-
Ενότητα 1.7 Ηθική κοινωνική & περιβαλλοντική ευθύνη των Γ. επιχειρήσεων
-
ΚΕΦ. 2 Οικονομικές έννοιες για Γ. Επιχειρήσεις
-
Ενότητα 2.2.1 Η ζήτηση, έννοια - Νόμος της ζήτησης
-
Ενότητα 2. 2. 2 Ελαστικότητα της ζήτησης
-
Ενότητα 2. 2. 3 Παράγοντες που επηρεάζουν τη ζήτηση αγροτικών προϊόντων
-
Ενότητα 2. 3. 1 Η προσφορά, Έννοια - Νόμος της προσφοράς
-
Ενότητα 2. 3. 2 Παράγοντες που επηρεάζουν την προσφορά των Γ. προϊόντων
-
Ενότητα 2. 4. 1 Ο σχηματισμός των τιμών, τιμή ισορροπίας & μεταβολές της
-
Ενότητα 2. 5 Μορφές αγοράς & επιχειρηματική δραστηριότητα
-
Ενότητα 2. 5. 1 Πλήρης (Τέλειος) ανταγωνισμός
-
Ενότητα 2. 5. 2 Μονοπώλιο
-
Ενότητα 2. 5. 3 Μονοπωλιακός ανταγωνισμός
-
Ενότητα 2. 5. 4 Ολιγοπώλιο
-
ΚΕΦ. 3 Θεσμικές μορφές οργάνωσης των Γ. Επιχειρήσεων
-
Ενότητα 3.1 Νομικές μορφές & χαρακτηριστικά οργάνωσης των Γ. Επιχειρήσεων
-
Ενότητα 3.1.3 Φορείς κοινωνικής οικονομίας
-
Ενότητα 3. 2 Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
-
ΚΕΦ.4 Συντελεστές παραγωγής
-
Ενότητα 4. 4.1 Παραγωγικές δαπάνες
-
ΚΕΦ. 1 Οι Γ. Επιχειρήσεις σήμερα
Ενότητα 2. 5. 1 Πλήρης (Τέλειος) ανταγωνισμός
Λειτουργεί όταν οι αγοραστές & οι πωλητές δεν μπορούν (ο καθένας μόνος του) να επηρεάσουν την τιμή της αγοράς.
Συνθήκες (υποθέσεις) για να υπάρχει πλήρης ή τέλειος ανταγωνισμός:
1. Να υπάρχει μεγάλος αριθμός μικρών αγοραστών και πωλητών στην αγορά.
2. Να είναι αδιάφορο για τους καταναλωτές από ποιους πωλητές θα αγοράσουν γιατί όλα τα προϊόντα είναι ομοιογενή.
3. Να υπάρχει πλήρης πληροφόρηση μεταξύ πωλητών και αγοραστών, σχετικά με τις συνθήκες αγοράς και τις τιμές των άλλων παραγωγών.
4. Να υπάρχει δυνατότητα στους αγοραστές να αγοράσουν από τους παραγωγούς που έχουν χαμηλότερες τιμές.
5. Να μην υπάρχουν εμπόδια για την είσοδο νέων αγοραστών και πωλητών στην αγορά ή έξοδο από την αγορά.
Περισσότερα, εδώ.