Μάθημα : Η πορεία των εφηβικών σχέσεων από το χθες στο σήμερα (Γ)
Κωδικός : 1916050229
Συνέντευξη Γονέα
Παρουσίαση γραμμάτων: των γονέων & κηδεμόνων. Ο εκπαιδευτικός σε αυτό το στάδιο θα έχει επιλέξει από πριν κάποια γράμματα. Ξεκινάει η αφήγηση με ένα-ένα γράμμα. Μόλις ολοκληρωθεί η πρώτη αφήγηση, ανοίγει η συζήτηση στην ολομέλεια. Ενδεικτικές ερωτήσεις: «πως ήταν οι εφηβικές σχέσεις την εποχή των δικών σας προσώπων;»… «εντοπίζεται κάποιες διαφορές με το σήμερα; Ποιες είναι αυτές;». Η ανάγνωση συνεχίζεται με κάποια γράμματα ακόμα.
Υπενθύμιση: από την αρχή του προγράμματος μαζί με την επιστολή που έλαβαν οι γονείς/κηδεμόνες – ή κάποιο άλλο οικείο πρόσωπο του στενού οικογενειακού κύκλου- έχουμε φροντίσει να τους στείλουμε οδηγίες για το δικό τους (ψηφιακό) γράμμα προς το τμήμα και τους/τις μαθητές/τριες, ώστε να συμπληρώσουν το 2ο Φύλλο Εργασίας. Στο γράμμα αυτό τους ζητάμε να περιγράψουν το κλίμα των εφηβικών σχέσεων στη δική τους εποχή. Προκειμένου να διαμορφώσουμε ένα κλίμα ασφάλειας και εμπιστοσύνης, θα τους στείλουμε στα προσωπικά τους email έναν σύνδεσμο στο google form. Έτσι διασφαλίζεται η ανώνυμη καταγραφή του γράμματος για όποιον το επιθυμεί. Εναλλακτικά μπορεί να υπάρχει ένα κλειστό κουτί (σαν κάλπη) που θα τα ρίχνουν μέσα.
Αναστοχασμός: συζήτηση στην ολομέλεια: «πως νιώσατε σήμερα;» «τι αισθήματα σας δημιουργήθηκαν;» «πως πιστεύετε ότι ένιωθαν οι δικοί σας τότε;» «τι σας άρεσε από εκείνη την εποχή;» «τι θα αλλάζατε από τότε;»