Μάθημα : Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας - οικολογική συνείδηση. (Β' και Γ΄)
Κωδικός : 1916050218
-
Θεματικές Ενότητες
-
1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Aνανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
-
2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Ενεργειακό αποτύπωμα
29/12/23 -
3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Συζήτηση θετικών και αρνητικών φυσικών επιδράσεων και οικονομικών συμφερόντων
-
4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Κατασκευή ηλιακού θερμοσίφωνα
-
5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Πράσινα Επαγγέλματα στην Ελλάδα
-
6 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Συνάντηση με τον ειδικό επαγγελματία
-
7 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Συνολική αποτίμηση των δραστηριοτήτων
-
1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Aνανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Πράσινα Επαγγέλματα στην Ελλάδα
Δραστηριότητες:
Οι μαθητές/τριες από τις προηγούμενες δραστηριότητες έχουν αναγνωρίσει την αναγκαιότητα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και στην παρούσα φάση θα ψάξουν να βρουν ποια επαγγέλματα αποκαλούμε πράσινα, που ακριβώς εργάζονται οι επαγγελματίες που τα υπηρετούν αυτά, τι σπούδασαν και με ποιο τρόπο βοηθούν ουσιαστικά στο περιβάλλον. Είναι μια σημαντική επαφή των μαθητών με τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Η δραστηριότητα αυτή
πραγματοποιείται στο εργαστήριο ηλεκτρονικών υπολογιστών. Ο/η καθηγητής/τρια δίνει για διευκόλυνση κάποιους ιστοτόπους όπως http://edujob.gr/node/118592 του Πανεπιστημίου Αθηνών, όπως επίσης τον οδηγό για τα «Πράσινα Επαγγέλματα στην Ελλάδα και τις νέες απαιτούμενες δεξιότητες» από τον ΕΟΠΠΕΠ του
Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,
https://www.sev.org.gr/wp-content/uploads/2021/07/SR_GREEN_JOBS_V18_FINAL.pdf
Στον οδηγό δίνονται πολλές λεπτομέρειες όπου οι μαθητές/τριες μπορούν να ανατρέξουν και να βρουν
ποιο Πανεπιστημιακό τμήμα της Ελλάδας μπορούν να ακολουθήσουν ώστε να σπουδάσουν σε τομείς των πράσινων επαγγελμάτων αλλά και τι δεξιότητες χρειάζεται να έχει ο αντίστοιχος επαγγελματίας. Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες στις ομάδες τους σκέπτονται τι θα ήθελαν να ρωτήσουν έναν επαγγελματία αυτού του τομέα. Οι μαθητές/τριες συμπληρώνουν το φύλλο εργασίας 5 (30 λεπτά). Τέλος οι μαθητές/τριες συζητούν στην ολομέλεια την έρευνα που πραγματοποίησαν πάνω στα πράσινα επαγγέλματα και τις ερωτήσεις που σκέφτηκαν (15 λεπτά). Όλα τα
ευρήματά τους μπορούν εναλλακτικά να τα συγκεντρώσουν στο http://www.padlet.com
που έχουν ήδη δημιουργήσει.
Συμπληρωματικό υλικό: Φύλλο εργασίας 5.