Μάθημα : ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΣΧ. ΕΤΟΣ 2025-'26
Κωδικός : 1915016396
-
Θεματικές Ενότητες
-
1H ENOTHTA
-
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΑΣ
-
ΣΥΝΔΕΤΙΚΕΣ/ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ/ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ & ΦΡΑΣΕΙΣ
-
2Η ΕΝΟΤΗΤΑ, "ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ"
-
3H ΕΝΟΤΗΤΑ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 4Η: ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ - ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ & ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ - ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΙΤΙΟ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 4Η ΑΜΕΤΑΒΑΤΑ & ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΑ ΡΗΜΑΤΑ: Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ, ΜΟΝΟΠΤΩΤΑ & ΔΙΠΤΩΤΑ ΡΗΜΑΤΑ: ΑΜΕΣΟ & ΕΜΜΕΣΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ/ ΘΕΩΡΙΑ & ΑΣΚΗΣΕΙΣ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 4Η: ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 4Η
-
"ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ", ΠΑΣΚΑΛ ΠΛΙΣΟΝ (2013).
-
ENOTHTA 5H
-
1H ENOTHTA
1H ENOTHTA
Μελετήστε ξανά το παραπάνω υλικό που είδαμε και μαζί στην τάξη και κάντε την άσκηση που ακολουθεί:
"Συντάξτε (γράψτε) για την ιστοσελίδα του σχολείου σας ένα ταξιδιωτικό άρθρο (3 παραγράφων) στο οποίο θα παρουσιάζετε με απλό και ταυτόχρονα ελκυστικό τρόπο τα αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης που εσείς -και όχι μόνο!- ξεχωρίζετε και αγαπάτε."
Οδηγίες βοηθητικές:
1ον Αναγνώστες-τριες της ιστοσελίδας είναι μαθητές–τριες άλλων σχολείων που θα ήθελαν να μάθουν ή και να επισκεφθούν τη συμπρωτεύουσα και την ευρύτερη περιοχή (π.χ. στο πλαίσιο κάποιας σχολικής εκδρομής).
2ον Στόχος άρα του κειμένου σας είναι να τους πληροφορήσετε και ταυτόχρονα να τους γοητεύσετε-ελκύσετε ως υποψήφιους επισκέπτες-τριες της πόλης.
3ον Το κείμενό σας πρέπει να έχει ένα τίτλο, εάν θέλετε και υπότιτλο, σύντομο, αντιπροσωπευτικό του περιεχομένου και φυσικά ελκυστικό!
4ον Θυμηθείτε το ταξιδιωτικό ρεπορτάζ που διαβάσαμε στην αρχή της ενότητας & εδώ μπορείτε να διαβάσετε ένα τέτοιο μαθητικό άρθρο.