Μάθημα : ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ, Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΣΧ.ΕΤΟΣ 2025-'26
Κωδικός : 1915016386
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΙΓΓΑ
18/12/24 -
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ ΩΣ ΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
-
ΙΒΑΝ ΓΚΟΛ, "ΜΑΛΑΙΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ"
-
Θ. Βαλτινός, "Δύο Γράμματα της Χαράς"
-
ΑΛΚΗ ΖΕΗ, "Αναμνήσεις της Κωνσταντίνας από την Γερμανία"
-
"ΒΡΩΜΟΕΛΛΗΝΕΣ", ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΤΟΥ ΣΤ. ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ
-
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Π. ΚΑΒΑΦΗΣΗ - ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2023-24
-
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ - Εναλλακτική μορφή αξιολόγησης για το β' τετράμηνο 2024-25
-
ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ
-
ΚΛΕΦΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
-
"Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ" (2006), του Daniel Losset.
-
ΑΝΤΟΝ ΤΣΕΧΩΦ, "ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ"
-
"ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΧΙΡΟΣΙΜΑ", ΕΝΤΙΤΑ ΜΟΡΡΙΣ
14/11/24 -
PROJECT
-
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΙΓΓΑ
ΙΒΑΝ ΓΚΟΛ, "ΜΑΛΑΙΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ"
Δείτε τους παρακάτω πίνακες ζωγραφικής, αφού διαβάσετε πολλές φορές και με προσοχή το ποίημα, προσπαθώντας να μπείτε στη θέση του ποιητικού υποκειμένου και να μεταφερθείτε μαζί του στην ποιητική σκηνή. Ποιος πίνακας πιστεύετε ότι θα μπορούσε να συνοδεύσει εικαστικά το ποίημα αυτό και γιατί;