Μάθημα : ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ, Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΣΧ.ΕΤΟΣ 2025-'26
Κωδικός : 1915016386
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΙΓΓΑ
18/12/24 -
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ ΩΣ ΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
-
ΙΒΑΝ ΓΚΟΛ, "ΜΑΛΑΙΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ"
-
Θ. Βαλτινός, "Δύο Γράμματα της Χαράς"
-
ΑΛΚΗ ΖΕΗ, "Αναμνήσεις της Κωνσταντίνας από την Γερμανία"
-
"ΒΡΩΜΟΕΛΛΗΝΕΣ", ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΤΟΥ ΣΤ. ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ
-
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Π. ΚΑΒΑΦΗΣΗ - ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2023-24
-
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ - Εναλλακτική μορφή αξιολόγησης για το β' τετράμηνο 2024-25
-
ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ
-
ΚΛΕΦΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
-
"Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ" (2006), του Daniel Losset.
-
ΑΝΤΟΝ ΤΣΕΧΩΦ, "ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ"
-
"ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΧΙΡΟΣΙΜΑ", ΕΝΤΙΤΑ ΜΟΡΡΙΣ
14/11/24 -
PROJECT
-
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΙΓΓΑ
"ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΧΙΡΟΣΙΜΑ", ΕΝΤΙΤΑ ΜΟΡΡΙΣ
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ παρακολούθησης βίντεο για ιστορικά γεγονότα
Παρακολουθήστε τα παρακάτω video:
https://www.youtube.com/watch?v=eT-7IwLVqlQ&t=1s 8’ 22’’
ή εδώ https://www.youtube.com/watch?v=eT-7IwLVqlQ
https://www.youtube.com/watch?v=KUFQBSgaiIQ 2’ 50’’
https://www.youtube.com/watch?v=n7fT6Mur6Gg 3’ 36’’ ΑΓΓΛΙΚΑ
https://www.youtube.com/watch?v=KALyT3yg_g8 2’ 14’’
ΦΥΛΛΑ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
1ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
2ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
3ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
4ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
5ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
1. Το σπουδαίο βιβλίο “Τα παιδιά της Χιροσίμα” είναι μια συλλογή από εκθέσεις, οι οποίες γράφτηκαν ανάμεσα στον Μάρτιο και τον Ιούνιο του 1951 από μαθητές και μαθήτριες της Χιροσίμα, μετά από παράκληση του καθηγητή Αράτα Οσάντα. Στις εκθέσεις αυτές, τα παιδιά αφηγούνται τις προσωπικές τους εμπειρίες από την ατομική βόμβα που έπεσε στη Χιροσίμα στις 6 Αυγούστου του 1945 και εκφράζουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους για το τρομερό εκείνο γεγονός που άλλαξε επικίνδυνα την πορεία της ανθρωπότητας. Από 1.175 εκθέσεις που είχε στη διάθεσή του ο καθηγητής Αράτα Οσάντα σταχυολόγησε 105, τις οποίες και δημοσίευσε σε μορφή βιβλίου, που παραμένει από τότε κλασικό στο είδος του ντοκουμέντου, αναφορικά με το διεθνές πρόβλημα των πυρηνικών εξοπλισμών.
1. Διαβάστε το κείμενο του 15χρονου τότε Χιρόσι Γιοσιόκα και τις μαρτυρίες των επιζησασών Σουζούκο Νουμάτα και Μισίκο Γιαμαόκα.
2. Προσπαθήστε να μπείτε στη θέση ενός προσώπου που έζησε τα γεγονότα και κατάφερε να επιβιώσει. Αφηγηθείτε περιληπτικά την προσωπική σας ιστορία στους/-ις συμμαθητές/-τριές σας (σε α΄ πρόσωπο). Δώστε έμφαση όχι μόνο στα γεγονότα αλλά και στα συναισθήματά σας.
- «Οι εφιάλτες ζουν ακόμα στη Χιροσίμα», Άρθρο της Eυρυδίκης Mπερσή στην εφημερίδα Καθημερινή (μαρτυρία επιζήσασας)
https://www.kathimerini.gr/world/143464/oi-efialtes-zoyn-akoma-sti-chirosima/
- Απόσπασμα από άρθρο της Καθημερινής (μαρτυρία της Σουζόκο Νουμάτα) http://www.netschoolbook.gr/hiro-hibakusha.html