Μάθημα : ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Κωδικός : 1901200299

1901200299  -  ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΤΣΟΥΚΑ

Ενότητες - 2η ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ

2η ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ

από 15/3/22 

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ-ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ

""Προσέγγιση της έννοιας και βιώματος εθελοντισμού.

 

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ

ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ-Η ΤΕΧΝΗ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ-ΠΡΟΣΦΟΡΑ Η ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

ΤΑ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

https://skasiarxeio.wordpress.com/2021/06/12/i-apergia-twn-paidiwn-sto-santa-nikola-nteliverades-dyo-eones-ston-dromo/

 

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ-2η ΕΝΟΤΗΤΑ  (ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ)

ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΥΣ(ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ)-1ο εργαστήριο

1)Ποιο είναι το πρόβλημα που δημιουργείται?

2)Τι είναι αυτό που δημιούργησε αντιπαλότητα στους χαρακτήρες της ιστορίας?

3)Υπάρχουν διαφορετικά συμφέροντα και ποια είναι αυτά?

4)Ποια είναι η λύση?Ποιο είναι το συναίσθημα  που ανακάλυψε ο βασιλιάς?

5)Πιστεύετε πως μπορούμε να κάνουμε έναν κόσμο καλύτερο  και πως?

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2ο

Ερωτήσεις Ενεργοποίησης στην έννοια της υιοθέτησης του εθελοντισμού ως στάση ζωής:

  1. Ποιες αξίες θα κάνουν το μέλλον μας καλύτερο;
  2. Γιατί είναι σημαντική η κάθε αξία για όλους τους ανθρώπους;
  3. Γνωρίζετε περιπτώσεις όπου οι άνθρωποι δεν απολάμβάνουν τις αρχές που είναι σημαντικές για τη ζωή;
  4. Πόσο εύκολο είναι να ονοματίσουμε τις προσωπικές μας αξίες;
  5. Εχουμε τις ίδιες αξίες με τους υπόλοιπους συμμαθητές μας;
  6. Ακούσαμε κάποιο επιχείρημα από έναν συμμαθητή μας που μας έκανε να αλλάξουμε γνώμη για τα πιστεύω μας;
  7. Πώς θα ήταν η ζωή μας χωρίς αξίες;

 

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ  ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Σχολικός εκφοβισμός

https://drasigiatokatiallo.gr/

https://www.paidikoxorio.gr/site/