Μάθημα : ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : 1901200299
-
Θεματικές Ενότητες
-
1η ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΥ ΖΗΝ Α) ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ
7/10/21 -
3η ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ-ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
20/1/22 -
2η ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
15/3/22 -
4η ΕΝΟΤΗΤΑ
16/5/22
-
1η ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΥ ΖΗΝ Α) ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ
2η ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ-ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
""Προσέγγιση της έννοιας και βιώματος εθελοντισμού.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ
ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ-Η ΤΕΧΝΗ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ-ΠΡΟΣΦΟΡΑ Η ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ-2η ΕΝΟΤΗΤΑ (ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ)
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΥΣ(ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ)-1ο εργαστήριο
1)Ποιο είναι το πρόβλημα που δημιουργείται?
2)Τι είναι αυτό που δημιούργησε αντιπαλότητα στους χαρακτήρες της ιστορίας?
3)Υπάρχουν διαφορετικά συμφέροντα και ποια είναι αυτά?
4)Ποια είναι η λύση?Ποιο είναι το συναίσθημα που ανακάλυψε ο βασιλιάς?
5)Πιστεύετε πως μπορούμε να κάνουμε έναν κόσμο καλύτερο και πως?
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2ο
Ερωτήσεις Ενεργοποίησης στην έννοια της υιοθέτησης του εθελοντισμού ως στάση ζωής:
- Ποιες αξίες θα κάνουν το μέλλον μας καλύτερο;
- Γιατί είναι σημαντική η κάθε αξία για όλους τους ανθρώπους;
- Γνωρίζετε περιπτώσεις όπου οι άνθρωποι δεν απολάμβάνουν τις αρχές που είναι σημαντικές για τη ζωή;
- Πόσο εύκολο είναι να ονοματίσουμε τις προσωπικές μας αξίες;
- Εχουμε τις ίδιες αξίες με τους υπόλοιπους συμμαθητές μας;
- Ακούσαμε κάποιο επιχείρημα από έναν συμμαθητή μας που μας έκανε να αλλάξουμε γνώμη για τα πιστεύω μας;
- Πώς θα ήταν η ζωή μας χωρίς αξίες;
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
https://drasigiatokatiallo.gr/
https://www.paidikoxorio.gr/site/