Εγγραφή
Μαθήματα
Συχνές ερωτήσεις
G273151 - ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Η ψ=χ είναι η διχοτόμος του 1ου και 3ου τεταρτημορίου των αξόνων .
(2,2)
(2,3)
(4,4)
(2,-2)
Η ψ=-χ λέγεται και διχοτόμος του 2ου κ 4ου τεταρτημορίου των αξόνων .
(-3,3)
(1,-1)
(1/3 ,1/3)