Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Αρχές Μαρκετινγκ

(T168132) -  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΟΥΣΣΟΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» είναι οι μαθητές/ μαθήτριες αφενός να συνειδητοποιήσουν τη σημασία του πελατοκεντρικού προσανατολισμού (customer-centric orientation) για τις σύγχρονες επιχειρήσεις και αφετέρου να εξοικειωθούν στην πράξη με τους τέσσερις βασικούς πυλώνες του μάρκετινγκ (πολιτική προϊόντος, τιμολόγησης, διανομής, επικοινωνίας - προβολής) ή όπως αναφέρονται στην θεωρία   τα 4 Ps του μείγματος μάρκετινγκ, (product, price, place, promotion)

Ημερομηνία δημιουργίας

Κυριακή 5 Απριλίου 2020