Παρουσίαση/Προβολή
Αρχές Μαρκετινγκ
(T168132) - ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΟΥΣΣΟΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Σκοπός του μαθήματος «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» είναι οι μαθητές/ μαθήτριες αφενός να συνειδητοποιήσουν τη σημασία του πελατοκεντρικού προσανατολισμού (customer-centric orientation) για τις σύγχρονες επιχειρήσεις και αφετέρου να εξοικειωθούν στην πράξη με τους τέσσερις βασικούς πυλώνες του μάρκετινγκ (πολιτική προϊόντος, τιμολόγησης, διανομής, επικοινωνίας - προβολής) ή όπως αναφέρονται στην θεωρία τα 4 Ps του μείγματος μάρκετινγκ, (product, price, place, promotion)
Ημερομηνία δημιουργίας
Κυριακή 5 Απριλίου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα