Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Νεοελληνική Λογοτεχνία Α΄Γυμνασίου

(G470104) -  ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

Περιγραφή Μαθήματος

Σημειώσεις και εργασίες στο μάθημα της Λογοτεχνίας της Α΄ Γυμνασίου.

Νεοελληνική Λογοτεχνία Α΄Γυμνασίου 

"Ιστορία Νεοελληνικής Λογοτεχνίας" 

"Λεξικό Λογοτεχνικών Όρων"

 

Δεν ξεχνάμε να συμβουλευόμαστε τις οδηγίες που υπάρχουν στα Μαθήματα της Ασύγχρονης Εξ Αποστάσεως Εκπ/σης.

Για όσους δεν έχουν το Adobe Acrobat, ώστε να διαβάζουν τα pdf, μπορούν να το κατεβάσουν από εδώ.

 

Ψηφιακή τάξη/ Οικονόμου: Σύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπ/ση

 

Για τη Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση θα πατήσετε το παρακάτω link και θα ανοίξει το αρχείο, το οποίο θα αποθηκεύσετε στον υπολογιστή ή στο τάμπλετ ή στο κινητό σας. 

Τα links για τις ψηφιακές τάξεις των καθηγητών του σχολείου μας: Θα πατάτε πάνω στο επώνυμο του καθηγητή με τον οποίο έχετε μάθημα. Οι σύνδεσμοι είναι ενεργοποιημένοι και θα μεταβείτε κατευθείαν στην ψηφιακή τάξη.

 

Πατήστε και στην Ενότητα "Ψηφιακή τάξη-τα links των καθηγητών"

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

  • Περιεχόμενο μαθήματος

    Το μάθημα περιέχει σημειώσεις, αναλύσεις και ασκήσεις πάνω σε κάποια από τα κείμενα που υπάρχουν στο βιβλίο της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Α΄Γυμνασίου.

    Μαθησιακοί στόχοι

    Η ενδυνάµωση της µορφωτικής επάρκειας, της επικοινωνιακής ικανότητας και της συναισθηµατικής ανάπτυξης των µαθητών µέσα από την ανάγνωση, η κατανόηση και ερµηνεία αξιόλογων έργων σηµαντικών ελλήνων και ξένων λογοτεχνών. Τα λογοτεχνικά κείµενα είναι φορείς εθνικών, οικουµενικών και διαπολιτισµικών αξιών. Η επαφή µε αντιπροσωπευτικά έργα της πολιτιστικής µας κληρονοµιάς, εθνικής και παγκόσµιας, διευρύνει τα όρια της προσωπικής εµπειρίας και ευαισθησίας των µαθητών και τους καθιστά ανθρώπους ικανούς να αξιοποιούν ενεργητικά τη γνώση, να αναπτύσσουν τις αισθητικές αντιλήψεις τους, να παίρνουν κριτική θέση απέναντι σε βασικά ζητήµατα της ατοµικής και κοινωνικής ζωής και να διαµορφώνουν επιλεκτικά και υπεύθυνα τις προσωπικές τους στάσεις και πεποιθήσεις. Επιπλέον, η ανάγνωση και η ερµηνευτική προσέγγιση των λογοτεχνικών έργων διεγείρει τη βιωµατική συµµετοχή των µαθητών, καλλιεργεί µια σταθερή σχέση µε τη λογοτεχνία και την ανάγνωση, ευαισθητοποιεί, εµπλουτίζει την εµπειρία, αναπτύσσει τη φαντασία, καλλιεργεί τη γλώσσα και αφυπνίζει καλλιτεχνικές δεξιότητες. Τέλος, η γνώση και η αξιοποίηση στοιχείων ιστορίας και θεωρίας της λογοτεχνίας συντελούν στην ανάπτυξη της ικανότητας αξιολόγησης των έργων και αναγνώρισης της ποιότητας του λόγου.

    Μέθοδοι διδασκαλίας

    • Ασκήσεις με φύλλα εργασίας
    • Ομαδικές εργασίες
    • Δημιουργική γραφή
    • Παρακολούθηση ταινιών ή βίντεο σχετικών με το θέμα του κειμένου
    • Εικαστική αποτύπωση 
    • Συζήτηση-σύγκριση με σημερινή εποχή

    Διδάσκοντες

    Οικονόμου Ευσταθία