Παρουσίαση/Προβολή
Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
(G268115-1) - ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΣΚΙΑΔΑ
Περιγραφή Μαθήματος
Προβλήματα αντιμετωπίζουμε καθημερινά. Είναι καταστάσεις που μας απασχολούν και ζητούν λύση. Για να επιλύσουμε ένα πρόβλημα πρέπει πρώτα να το κατανοήσουμε: να λάβουμε υπόψη μας τα στοιχεία που μας είναι γνωστά (δεδομένα), τους περιορισμούς και τις συνθήκες (περιβάλλον του προβλήματος) που ισχύουν γι' αυτό, καθώς και ποιο είναι το ζητούμενο.
Αν θέλουμε το πρόβλημα να το επιλύσει ένας υπολογιστής, θα πρέπει να του το περιγράψουμε με σαφείς και ακριβείς οδηγίες (αλγόριθμος) σε μια γλώσσα κατανοητή στον υπολογιστή (γλώσσα προγραμματισμού).
Στόχοι: Τι μαθαίνουμε σ' αυτή την ενότητα:
- Τι είναι ένα πρόβλημα και τι πρέπει να λάβουμε υπόψη μας για να το επιλύσουμε.
- Τι είναι ένας αλγόριθμος και ποιες οι ιδιότητες του.
- Τι είναι ένα πρόγραμμα.
- Ποια είναι τα χαρακτηριστικά μιας γλώσσας προγραμματισμού.
- Τι περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο προγραμματιστικό περιβάλλον.
Αναλυτικό Πρόγραμμα
Περιεχόμενα
Το πρόβλημα του βαρκάρη (επίλεξε "Αναχωρήσεις Γ' Γυμνασίου" -> "Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα" -> "Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου" -> Δραστηριότητα5 )
Η έννοια του αλγορίθμου και οι Ιδιότητες του
Υλοποίηση Αλγορίθμου με υπολογιστή - Προγραμματισμός
Δημιουργία Χριστουγεννιάτικης Κάρτας στο Scratch
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 24 Μαρτίου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα