Παρουσίαση/Προβολή
(Γ' τάξη) - Γιαννόπουλος Γιώργος
Περιγραφή Μαθήματος
ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
Πάτησε εδώ για να τα θυμηθείς...

Take a break... και πες μας το χρόνο σου !

Πήγαινε να το ψάξεις λίγο παραπάνω...
Διάλεξε κάποιο θέμα της αρεσκείας σου, αν δεν το έχεις κάνει ήδη (!) και "σκάρωσε" μια δοκιμή, δηλαδή κάποιο πείραμα, εφαρμόζοντας αυτά τα βήματα.
Π.χ. σύγκρινε την απορροφητικότητα διαφορετικών υλικών, όπως απλό βαμβακερό ύφασμα, πανάκι μικροϊνών, χαρτί κουζίνας κ.ά.
Π.χ. κατέγραψε τις διαφορές που θα παρατηρηθούν στην ανάπτυξη φυτών που δέχονται διαφορετικές καλλιεργητικές φροντίδες, όπως άρδευση, λίπανση ή διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες κλπ.
Π.χ. μελέτησε την ποσότητα του πόσιμου νερού που καταναλώνουμε στο σπίτι, ανάλογα με την εφαρμογή ή όχι οικολογικής συνείδησης.
Π.χ. διερεύνησε το χρόνο που απαιτείται για να βράσει το νερό στο μάτι της κουζίνας, ανάλογα με το χρησιμοποιούμενο σκεύος (διάμετρος, στεγανότητα καπακιού, πάχος πάτου, είδος μετάλλου ή κράματος), ή ανάλογα με την ποσότητα του περιεχόμενου νερού.
ΠΟΛΥ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟ !!! (για να πάρεις ιδέες, μην αντιγράψεις τα ίδια παραδείγματα...)
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 24 Μαρτίου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα