Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΣΤ ΤΑΞΗ ΦΥΣΙΚΑ

(9050027156) -  ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΜΠΟΥΡΜΑ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ

Περιγραφή Μαθήματος

Στο δημοτικό σχολείο πραγματοποιείται η πρώτη επίσημη επαφή του μαθητή με το οργανωμένο μάθημα των φυσικών επιστημών. Η διδασκαλία του μαθήματος στην πρώτη αυτή βαθμίδα εκπαίδευσης έχει ποιοτική διάσταση, καθώς εξυπηρετεί κυρίως  τους στόχους της μεθοδικής  παρατήρησης και της καταγραφής της εξέλιξης των φυσικών φαινομένων από το μαθητή. Επιδιώκεται η συστηματική εισαγωγή του/της μαθητή/τριας στις έννοιες και στον τρόπο προσέγγισης και μελέτης των Φ.Ε., όπως για παράδειγμα η κατανόηση και ερμηνεία του κόσμου γύρω μας και η αποδεικτική αξία του πειραματισμού ως μέσου επαλήθευσης ή και απόρριψης των θεωριών.
 Αξιοποιείται και εφαρμόζεται η επιστημονική/εκπαιδευτική μεθοδολογία με διερεύνηση, μια παιδαγωγική προσέγγιση της ερευνητικής/επιστημονικής. Η διδασκαλία τους συμβάλλει:

  • Στην ανάπτυξη της γνώσης γύρω από θεμελιώδεις έννοιες, νόμους, αρχές που αφορούν στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα των Φυσικών Επιστημών: φυσική, χημεία, βιολογία, γεωγραφία, γεωλογία, τεχνολογία, περιβαλλοντολογία.
  • Στην ανάπτυξη δεξιοτήτων μέσα από την εμπλοκή των μαθητών σε διαδικασίες που εξοικειώνουν με τον επιστημονικό τρόπο σκέψης και την εκπαιδευτική μεθοδολογία
  • Στην ανάπτυξη ικανοτήτων αναγνώρισης της συμβολής των φυσικών επιστημών στη ζωή του ανθρώπου, ερμηνείας των φαινομένων και διαδικασιών που συνδέονται με το περιβάλλον και τον κόσμο στο οποίο ζουν, αξιολόγησης των επιστημονικών και τεχνολογικών εφαρμογών, αλλά και κριτικής τοποθέτησής τους απέναντί τους, επίλυσης προβλημάτων που σχετίζονται με τις φυσικές επιστήμες, συνεργασίας και επικοινωνίας με άλλα άτομα καθώς και με επιστημονικούς και κοινωνικούς φορείς

 

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2020