Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ- ΟΔΥΣΣΕΙΑ, ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ (Α2, Α3)

(3701010495) -  ΕΙΡΗΝΗ ΙΣΑΑΚΙΔΟΥ

Περιγραφή Μαθήματος

Παιδιά... αν ίσως σας φαίνονται δύσκολες οι εργασίες, είναι επειδή δεν ξέρετε τα εργαλεία που αναφέρω. Αν τα εξηγήσετε με απλά λόγια στο μυαλό σας, τότε θα δείτε ότι δεν είναι καθόλου δύσκολες. Θα μάθετε να χρησιμοποιείτε εργαλεία του ίντερνετ που δεν ξέρετε και που θα σας βοηθήσουν πολύ στο μέλλον.

Φυλλάδια εργασιών β τετραμήνου, Οδύσσεια. Φυλλάδιο 1 και Φυλλάδιο 2. Μπορείτε να κρατήσετε τα βασικά θέματα που σας ζητούνται και να χρησιμοποιήσετε όποιο εργαλείο θέλετε, πχ. power point.

***ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΣΕ ΜΟΡΦΗ PDF ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ, ΦΥΛΛΑΔΙΟ 1, ΦΥΛΛΑΔΙΟ 2 ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΕΡΓΑΣΙΑ.

Γενικά, αν έχετε microsoft αλλά όχι το office, σας συστείνω το trio office (klik), open office, κι αν έχετε κινητό android, apple ή τάμπλετ το picvoice (klik) και kapwing (klik) για τις εργασίες σας.

 

----- ---- ----- ----- ----- ----- ----- ----- ----- ----- ----- ----- ---- ----- -----

Το σχολικό βιβλίο στο ψηφιακό σχολείο

----------  -----------  -------------  -----------  --------------  ------------

http://blabberize.com/view/id/1800502

---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- --- --- ---- ---- ---- ---- --- --- --- --- ---- ----

ΠΑΙΔΙΑ, ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ: ΕΝΟΤΗΤΑ 14 (ΚΥΚΛΩΠΑΣ-ΟΔΥΣΣΕΑΣ) ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΔΙΑΤΡΟΦΗ): ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΤΕ ΤΗΝ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ: 

- Τι είναι το ταμπού; Εξηγήστε τη λέξη, αφού ψάξετε στο google [σκεφτείτε ποιες λέξεις-κλειδιά θα χρησιμοποιήσετε για την αναζήτηση].

- Διαβάστε την ιστορία πίσω από το παιδικό τραγουδάκι "Ήταν ένα μικρό καράβι". Αφού τη διαβάσετε, αναλύστε σε μια παράγραφο την άποψή σας: πρόκειται για όμοια ή για διαφορετική περίπτωση με αυτή του Κύκλωπα, ο οποίος τρώει τους συντρόφους του Οδυσσέα; Παίζει κάποιο ρόλο το ότι στην Οδύσσεια μιλάμε για μυθικά γεγονότα;

--------- ----------- ----------- ----------- ------------- ---------- ------------- ------------ --------

Μια εποχή παρόμοια ιπποτική ζούμε στα Ομηρικά Έπη

 

----- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ----- ----- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- --- ---- ---- ---- ---- ---- ----

ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ: 

Ξαναδιαβάζω στο σπίτι την ενότητα που διδάχτηκα στην τάξη, για να συγκρατήσω το γενικό νόημα και προσέχω τα σπουδαιότερα στοιχεία της, δηλαδή:
1.   Τους ήρωες: ποιος είναι ο χαρακτήρας  τους, τι σκέφτονται και τι πράττουν, ποιες συνέπειες έχουν οι πράξεις τους. Πρέπει να μπορώ να χαρακτηρίζω τα βασικά πρόσωπα και να γράφω τα συναισθήματά τους.
2.   Τα στοιχεία πολιτισμού: να μπορώ να τα εντοπίζω μέσα στο κείμενο και να σχολιάζω τις αξίες, τα ήθη και τα έθιμα.
3.   Να βρίσκω τα εκφραστικά μέσα ή σχήματα λόγου (παρομοιώσεις, μεταφορές κτλ. ) και τους αφηγηματικούς τρόπους του κειμένου (αφήγηση, διάλογος, περιγραφή).
4.    Να εντοπίζω στο κείμενό μου κάποιες τεχνικές, π.χ. αναχρονισμούς, προοικονομίες.
5.  Συσχετίζω ό,τι επεσήμανα με τη σημερινή εποχή και βρίσκω ομοιότητες και διαφορές. Διαβάζω και τις σημειώσεις που κράτησα στην τάξη στο περιθώριο του βιβλίου μου και κάποια από τα σχόλια του βιβλίου.
6.   Τέλος, κάνω τις εργασίες που έχω για το σπίτι στο τετράδιό μου. Οι ερωτήσεις στην Οδύσσεια και την Ιλιάδα χρειάζονται ανάπτυξη και δεν τις απαντούμε σε δυο – τρεις σειρές. Αναπτύσσουμε τις σκέψεις μας δημιουργώντας μια σωστή παράγραφο.
7.    Αν δυσκολεύομαι και ζητήσω βοήθεια από άλλους ή σχολικά βοηθήματα, φροντίζω αυτό που τελικά θα γράψω να είναι δικό μου δημιούργημα, όσο απλό κι αν είναι.
 
 

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022