Παρουσίαση/Προβολή
ΙΣΤΟΡΙΑ Β΄ΤΑΞΗ : Β2/Β3/Β4 (2025-26)
(1919018700) - ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΓΙΑΓΚΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος
ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜAΤΑ & ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
- Τα φύλλα εργασίας σας και οποιοδήποτε άλλο υλικό βρίσκονται τόσο στην αριστερή στήλη: επιλέγοντας τα Έγγραφα, όσο και στις θεματικές ενότητες ανά κεφάλαιο που ακολουθούν
- Επίσης στις συνδέσεις διαδικτύου θα βρίσκετε επιπλέον βοηθητικά link
- Η ανάρτηση των απαντήσεων των εργασιών σας θα γίνεται μέσω εξερχόμενου μηνύματος εκτός κι αν έχει αναρτηθεί στις εργασίες οπότε και θα τις υποβάλλετε εκεί: (για όσους/όσες μαθητές/τριες απουσιάζουν, διαφορετικά όλα θα εξετάζονται στην σχολική τάξη)
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2025
-
Μέθοδοι αξιολόγησης
ΤΡΟΠΟΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ- Δίνονται στους μαθητές δύο ομάδες ερωτήσεων: Α και Β. Η Ομάδα Α περιλαμβάνει πέντε ερωτήσεις, από τις οποίες οι μαθητές επιλέγουν να απαντήσουν στις τρεις. Η Ομάδα Β περιλαμβάνει τέσσερις ερωτήσεις, από τις οποίες οι μαθητές επιλέγουν να απαντήσουν στις δύο. Οι ερωτήσεις μπορούν να αναλύονται σε δύο ισοδύναμα υποερωτήματα. Κάθε ερώτηση βαθμολογείται με τέσσερις (4) μονάδες (4 Χ 5=20).
- Η Ομάδα Α περιλαμβάνει ερωτήσεις που ελέγχουν τη γνώση και την κατανόηση της ιστορικής ύλης που διδάχθηκαν οι μαθητές (εξήγηση ιστορικών όρων και εννοιών, περιγραφή ή ταξινόμηση ιστορικών γεγονότων, φαινομένων ή περιόδων, κατανόηση ή συνοπτική απόδοση του περιεχομένου μιας γραπτής ή εικαστικής ιστορικής πηγής, κατανόηση και περιγραφή των σχέσεων που υφίστανται ανάμεσα σε διαφορετικά ιστορικά γεγονότα, φαινόμενα κ.λ.π.).
- Η Ομάδα Β περιλαμβάνει ερωτήσεις που ελέγχουν την ικανότητα των μαθητών να αναλύουν στοιχεία και σχέσεις, να αξιολογούν τη δράση προσώπων ή ομάδων με βάση συγκεκριμένο κριτήριο, να συνθέτουν ιστορικά δεδομένα.
Και στις δύο ομάδες ερωτήσεων μπορεί να δίνεται στους μαθητές φωτοτυπημένο ιστορικό υλικό προς επεξεργασία. Το υλικό αυτό δεν είναι υποχρεωτικό να προέρχεται αποκλειστικά από το σχολικό τους βιβλίο.