Παρουσίαση/Προβολή
Μαθαίνω να οδηγό την μπάλα στο μπάσκετ (κοντρόλ μπάλας)
(1658001331) - ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος
📘 ΕΡΓΑΣΙΑ – ΦΥΛΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Μάθημα: Φυσική Αγωγή
Θέμα: Μαθαίνω να οδηγώ την μπάλα – Κοντρόλ μπάλας στην καλαθοσφαίριση
Ονοματεπώνυμο μαθητή: ............................................................
Τάξη: ............ Ημερομηνία: ...............
ΜΕΡΟΣ Α: Θεωρητική Αξιολόγηση
1. Πολλαπλής Επιλογής (4 ερωτήσεις)
1.1 Τι χρησιμοποιούμε κυρίως για να οδηγάμε σωστά την μπάλα;
α) Παλάμη β) Δάχτυλα γ) Καρπό δ) Ώμο
Σωστό: β
1.2 Η σωστή στάση σώματος στην οδήγηση είναι:
α) Ψηλή, με τεντωμένα πόδια
β) Με λυγισμένα γόνατα, χαμηλό κέντρο βάρους
γ) Σκύβουμε υπερβολικά
δ) Περπατάμε πολύ αργά
Σωστό: β
1.3 Πότε αλλάζουμε χέρι στην οδήγηση;
α) Όταν κουραστούμε
β) Όταν θέλουμε να αποφύγουμε έναν αντίπαλο
γ) Μόνο όταν προπονητής το ζητήσει
δ) Ποτέ
Σωστό: β
1.4 Γιατί πρέπει να κοιτάμε μπροστά και όχι την μπάλα;
α) Για να δούμε τους συμπαίκτες και το γήπεδο
β) Για να τρέχουμε πιο γρήγορα
γ) Για να μην πονάει ο λαιμός
δ) Για να πηδάει πιο ψηλά η μπάλα
Σωστό: α
2. Σωστό – Λάθος (4 ερωτήσεις)
2.1 Η μπάλα πρέπει να οδηγείται χαμηλά και κοντά στο σώμα.
⬜ Σωστό ⬜ Λάθος
Σωστό: Σ
2.2 Η οδήγηση γίνεται πάντα με το κυρίαρχο χέρι.
⬜ Σωστό ⬜ Λάθος
Σωστό: Λ
2.3 Στην οδήγηση πρέπει να κάνουμε μικρά, ελεγχόμενα χτυπήματα.
⬜ Σωστό ⬜ Λάθος
Σωστό: Σ
2.4 Η αλλαγή κατεύθυνσης γίνεται πιο εύκολα όταν χαμηλώσουμε το σώμα.
⬜ Σωστό ⬜ Λάθος
Σωστό: Σ
3. Αντιστοίχιση (4 ζευγάρια)
Αντιστοίχισε τις δεξιότητες:
Α. Προστασία της μπάλας
Β. Αλλαγή χεριού
Γ. Χαμηλή στάση
Δ. Οδήγηση με δάχτυλα
-
Καλύτερος έλεγχος της μπάλας
-
Αποφυγή αντιπάλου
-
Καλύτερη ισορροπία
-
Προστατεύουμε την μπάλα με το σώμα
Λύση:
Α–4, Β–2, Γ–3, Δ–1
ΜΕΡΟΣ Β: Πρακτική Αξιολόγηση
Ο/Η μαθητής/τρια εκτελεί τις παρακάτω δεξιότητες. Ο/η εκπαιδευτικός σημειώνει τη βαθμολογία.
1. Οδήγηση σε ευθεία γραμμή (0–3 βαθμοί)
-
0 = Καμία σταθερότητα
-
1 = Χάνει συχνά τον έλεγχο
-
2 = Μικρά λάθη, καλή προσπάθεια
-
3 = Πολύ καλή, σταθερή οδήγηση
2. Οδήγηση με το μη κυρίαρχο χέρι (0–3 βαθμοί)
-
0 = Δεν μπορεί
-
1 = Δυσκολεύεται αρκετά
-
2 = Μέτρια εκτέλεση
-
3 = Πολύ καλή χρήση και των δύο χεριών
3. Αλλαγή κατεύθυνσης και αλλαγή χεριού (0–3 βαθμοί)
-
0 = Δεν εκτελεί
-
1 = Μικρός έλεγχος
-
2 = Καλύτερος ρυθμός, με μικρά λάθη
-
3 = Ομαλή, σωστή τεχνική
4. Προστασία της μπάλας από «φανταστικό» αντίπαλο (0–3 βαθμοί)
-
0 = Δεν υπάρχει προστασία
-
1 = Περιορισμένη χρήση σώματος
-
2 = Σωστή προσπάθεια
-
3 = Πολύ καλή προστασία με σώμα/χέρι
Συνολικοί βαθμοί πρακτικού μέρους: /12
ΜΕΡΟΣ Γ: Αυτοαξιολόγηση μαθητή (Likert)
Κυκλώνω την απάντηση που με εκφράζει:
1. Πόσο άνετα οδηγώ την μπάλα;
1 – Καθόλου 2 – Λίγο 3 – Μέτρια 4 – Αρκετά 5 – Πολύ
2. Πόσο καλά ελέγχω την μπάλα όταν κινείται το σώμα μου;
1 – Πολύ δύσκολα 2 – Δύσκολα 3 – Μέτρια 4 – Εύκολα 5 – Πολύ εύκολα
3. Πόσο άνετος/η νιώθω με το αδύναμο χέρι;
1 – Καθόλου 2 – Λίγο 3 – Μέτρια 4 – Αρκετά 5 – Πολύ
ΜΕΡΟΣ Δ: Συνολική αξιολόγηση εκπαιδευτικού
Σχόλια – Παρατηρήσεις:
............................................................................................
............................................................................................
............................................................................................
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα