Παρουσίαση/Προβολή
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ - "ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΧΟΛΕΙΟ" ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ
(1609010417) - ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΖΩΡΖ ΣΑΡΗ "ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΧΟΛΕΙΟ"
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΟΜΑΔΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕΣΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ Ή ΠΑΡΑΓΩΓΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2025
-
ΖΩΡΖ ΣΑΡΗ "ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΧΟΛΕΙΟ" - ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΡΖ ΣΑΡΗ ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΘΗΛΕΩΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Μαθησιακοί στόχοι
- ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ.
- ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΝΤΛΩΝΤΑΣ ΑΦΟΡΜΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
- ΝΑ ΣΥΓΓΡΆΨΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ Η ΑΦΗΓΗΤΡΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΛΟΓΟ,
- ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ.
- ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
- ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ.
- ΝΑ ΞΕΔΙΠΛΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΕΤΕΡΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΧΘΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΧ ΤΡΑΓΟΥΔΙ, ΑΦΙΣΑ, ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ
ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Ομάδα στόχος
ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΑΛΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΥΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑΣ. ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ, ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ.