Περιγραφή Μαθήματος
Γεια σας παιδιά.
Το μάθημα της μουσικής θα χωριστεί και εδώ σε ενότητες σύμφωνα με το σχολικό βιβλίο.
Σε κάθε ενότητα θα βρείτε τις αντίστοιχες οδηγίες.
Στοιχεία σύνδεσης μέσω Webex:
ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ's Personal Room
https://minedu-secondary2.webex.com/meet/karagkvasi
από 10/2/25
Μουσικές φόρμες:
Διμερής: ΑΒ
Τριμερής: ΑΒΑ
Μορφή Ροντό: Μορφή σύνθεσης στην οποία το θέμα Α επαναλαμβάνεται, ενώ μεταξύ των επαναλήψεων παρεμβάλλονται τα ενδιάμεσα επεισόδια. Ο πιο κοινός τύπος της μορφής αυτής είναι Α Β Α Γ Α Δ Α κ.λπ.
Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στο αντίστοιχο κεφάαιο από το βιβλιο μουσικής της Α' Γυμνασίου.
Πατήστε εδώ για να δείτε το ηλεκτρονικό βιβλίο για τις μουσικές φόρμες.
Πάτησε εδώ για να δεις το μάθημα για τη μορφή Ροντό
Βρες στη στήλη στα αριστερά την άσκηση για τη μορφή Ροντό
από 8/1/21 έως 22/1/21
Το οστινάτο
Πατήστε εδώ για να δείτε το μάθημα για το οστινάτο
Πατήστε εδώ για να παίξετε το παιχνίδι ακουστικής αναγνώρισης οστινάτο.
Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην εφαρμογή Kandinsky του Chrome Music lab.
Πατήστε στις εργασίες στη στήλη στα αριστερά για να καταθέσετε την εργασία σας για το οστινάτο.
1 α. Επιμένω μουσικά
Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στο διαδραστικό βιβλίο
1 β. Επιμένω μουσικά
από 16/11/24 έως 30/11/24
Στο μάθημα αυτό θα βρείτε πληροφορίες για τα έγχορδα και τα πληκρεοφόρα μουσικά όργανα.
Πατήστε εδώ για να δείτε το μάθημα (έγχορδα)
Πατήστε εδώ για το μάθημα (ορχήστρα)
Πάτησε εδώ για το παιχνίδι: διακρίνω τα πνευστά σε ξύλινα και χάλκινα
Κρατική ορχήστρα Θεσσαλονίκης: Γνωρίστε τη συμφωνική ορχήστρα
από 30/3/21
2. Στη χώρα του παραμυθιού
Σκοπός της ενότητας είναι η εξοικείωση με το accelerando, το rallentando, το a tempo, τον τονισμό, το crescendo, το diminuendo, την μονομερή μορφή, την παύση τετάρτου και το τετραμερές μέτρο.
Πατήστε εδώ για να δείτε το μάθημα
Πατήστε εδώ για να δείτε το κεφάλαιο του βιβλίου σας σε ηλεκτρονική μορφή
από 9/11/20 έως 15/11/20
Ηχοτοπίο είναι ένα σύνολο ήχων που δημιουργούν ένα περιβάλλον, το οποίο μπορεί να γίνει αντιληπτό και κατανοητό από άτομα και κοινωνικές ομάδες.
Από το παρακάτω μάθημα κάνετε μόβνο τη Δραστηριότητα Β. Έχει 7 ήχους τους οποίους ακούτε και προσπαθείτε να αναγνωρίσετε.
Στο φύλλο εργασίας για το Ηχοτοπίο, τη λειτουργία του Αυτιού και την ηχορρύπανση κάνετε όλα τα τμήματα την πρώτη ενότητα με το ηχοτοπίο και στις υπόλοιπες απλά πατάτε next συνεχώς μέχρι να φθάσετε στην υποβολή (submit). Τα τμήματα στα οποία είχαμε προλάβει να μιλήσουμε στην τάξη για τη λειτουργεία του αυτιού κάνουν και τη δεύτερη ενότητα που αναφέρετε στο αυτί (ό,τι μπορείτε, ό,τι θυμάστε).
από 2/4/20 έως 9/4/20
Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση της μορφής "Ερώτηση-Απάντηση" μέσα από μουσικά παραδείγματα από διάφορα είδη μουσικής.
Πατήστε στην στήλη "Συνδέσεις Διαδυκτίου" (αριστερά) για να βρείτε το μάθημα.
Το μάθημα έχει στόχο να κατανοήσουμε τις ιδιότητες του ήχου και να συνειδητοποιήσουμε τα διφορετικά συναισθήματα που μπορεί να προκαλέσουν διάφοροι ήχοι ή μουσικές. Το μάθημα βασίζεται σε ασκήσεις ενεργητικής ακρόασης.
Πατήστε στην στήλη "Συνδέσεις Διαδυκτίου" (αριστερά) για να βρείτε το μάθημα.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -