Μάθημα : FRANÇAIS-3ème CLASSE - ΓΑΛΛΙΚΑ-ΤΑΞΗ Γ'
Κωδικός : G1536263
G1536263 - ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ ΤΣΟΡΤΑΝΙΔΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος
Στο μάθημα αυτό παιδιά θα βάζουμε υλικό και ασκήσεις πάνω σε αυτά που μαθαίνουμε.
Για να ανοίξει η κάθε ενότητα, απλώς πατάτε πάνω στον τίτλο.
Οποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου με mail : menitso@sch.gr
Για να ανοίξετε το σχολικό μας βιβλίο μπορείτε να πατήσετε εδώ.
Εδώ υπάρχει ένα λεξικό γαλλοελληνικό-ελληνογαλλικό.
Παρακάτω θα βρείτε τις συντομεύσεις τόνων των γαλλικών που μπορείτε να βρείτε και σε χωριστή ενότητα στα μαθήματα.
καλή πλοήγηση!
Εδώ θα βρείτε αναρτημένους δύο τρόπους για τις συντομεύσεις τόνων στο WORD.
Πατήστε πάνω στον τίτλο Συντομεύσεις τόνων στα Γαλλικά για να τους δείτε.
Εδώ παιδιά θα δούμε και θα μελετήσουμε τα ρήματα της 3ης συζυγίας.
Κάνοντας κλικ πάνω στην εικόνα, θα σας οδηγήσει στην ιστοσελίδα http://www.conjuguons.fr/ όπου μπορείτε να βρείτε την κλίση οποιουδήποτε ρήματος θέλετε από τα 9486 που περιέχει!
Ανοίξτε το φύλλο εργασίας και διαβάστε προσεκτικά. Μετά, συμπληρώστε τον πίνακα που δίνεται καθώς και την άσκηση εφαρμογής.
από 1/12/20
Στην ενότητα αυτή υπάρχουν δύο φύλλα εργασίας.
Πατήστε πάνω στον τίτλο της ενότητας UNITÉ 4 - Nourriture-vocabulaire για να τα κατεβάσετε.
Εδώ θα μάθουμε τα articles partitifs, τα μεριστικά άρθρα. Πατήστε πάνω στον τίτλο για να δείτε το υλικό του μαθήματος.
Πατήστε πάνω στον τίτλο για να δείτε το υλικό του μαθήματος.
Μία εξάσκηση στα τρόφιμα με τον Rémy από την ταινία RATATOUILLE!
Συμπλήρωσε τα φυλλάδια πάνω στο πρωινό.
Εδώ θα μάθουμε:
1. Πώς να δίνουμε παραγγελία σε καφέ ή εστιατόριο
2. Πώς να ψωνίζουμε στη Γαλλία .
Το μάθημα συνδέεται με την σελ. 20 και 22 του βιβλίου.
Πατήστε πάνω στον τίτλο για να δείτε το υλικό του μαθήματος.
Πατήστε πάνω στον τίτλο για να δείτε το υλικό του μαθήματος.
Σε αυτό το μάθημα παιδιά θα ασχοληθούμε με τη γαλλική κουζίνα και συγκεκριμένα με ορισμένα πιάτα της κάθε περιοχής.
από 20/5/20
Το μάθημα αυτό είναι βασισμένο στην γνωστή ταινία "LA RATATOUILLE".
Υπάρχουν 2 φυλλάδια και μία άσκηση.
Αν έχετε απορίες, μπορείτε να μου στείλετε μήνυμα στο mail:menitsorta@gmail.com
Πατήστε πάνω στην ενότητα LA RATATOUILLE et LA CUISINE FRANCAISE για να πάτε στις δραστηριότητες.
Εδώ παιδιά σας βάζω το φυλλάδιο που δουλέψαμε στο σχολείο όπου μάθαμε τις λέξεις με τις οποίες κάνω ερώτηση.
Στο τετράδιο του λεξιλογίου έχουμε γράψει την εξήγηση των λέξεων.
Παρατηρώντας την εικόνα του μαθήματος ήδη καταλαβαίνουμε το νόημα κάποιων λέξεων που χρησιμοποιούμε για να κάνουμε ερώτηση στα γαλλικά, ακόμη κι αν δεν έχουμε γράψει τις λέξεις στο τετράδιό μας.
από 27/4/20
Γεια σας παιδιά!
Σήμερα θα θυμηθούμε τα μέρη του σπιτιού, les pièces de la maison!
Στο βιβλίο μας βρίσκονται στη σελίδα 37, και στο διαδραστικό βιβλίο εδώ.
Το υλικό του μαθήματος περιλαμβάνει:
α. Μία εικόνα διαδραστική με το λεξιλόγιο.
β. 3 ασκήσεις για επανάληψη αφού θα δείτε μία εικόνα επαναληπτική του λεξιλογίου μας.
γ. Ένα φύλλο εργασίας.
Πατήστε πάνω στον τίτλο του μαθήματος LES PIÈCES DE LA MAISON για να ξεκινήσετε και...
Καλή επιτυχία!
από 4/5/20
Στο μάθημα αυτό μαθαίνουμε τα έπιπλα που μπορούμε να δούμε και στη σελίδα 39 του βιβλίου, ή στο διαδραστικό βιβλίο.
Πατήστε στον τίτλο Les meubles de la maison για να πάτε στο υλικό του μαθήματος που περιλαμβάνει:
1 Φύλλο εργασίας
4 βίντεο λεξιλογίου
1 άσκηση και
2 Εργασίες-Ασκήσεις
![]() |
Εδώ θα θυμηθούμε αγαπητά μου παιδιά τις προθέσεις τόπου που είδαμε στο βιβλίο μας στην σελίδα 40 και που μπορείτε να δείτε κι εδώ στο διαδραστικό βιβλίο. Επίσης, εδώ είναι η γραμματική του βιβλίου μας. (Προσοχή, ανοίγει στο Google Chrome και μετά να πατήσεις Ναι αν σου ζητήσει να ανοίξει με adobe..) Για να τα ξαναθυμηθούμε θα σας βάλω μία σειρά από δραστηριότητες, βίντεο κλπ και μία ΕΡΓΑΣΙΑ να υποβάλετε. ΠΡΟΣΟΧΗ να τα παίρνουμε με τη σειρά για να βοηθιόμαστε, μην κάνετε ζαβολιές! Πατήστε πάνω στην ενότητα LES PRÉPOSITIONS DE LIEU-UNITÉ 5-p.40 - ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΠΟΥ-ΕΝΟΤΗΤΑ 5-σελ.40 για τη συνέχεια! |
από 11/5/20
Στις σελίδες 42-43 του βιβλίου μάθαμε :
a) το ρήμα aller-πηγαίνω που ακολουθείται από την πρόθεση à που, ανάλογα με το ουσιαστικό που ακολουθεί γίνεται: au (με αρσενικού γένους ουσιαστικά), à la (με θηλυκού γένους ουσιαστικά), à l' (με ουσιαστικά που αρχίζουν από φωνήεν) και aux (με ουσιαστικά στον πληθυντικό).
b) τα μέρη της πόλης-les lieux(endroits) de la ville.
Για να δείτε το υλικό του μαθήματος πατήστε στον τίτλο LA VILLE p.42-43.
Εδώ θα μάθουμε να ζητάμε και να δίνουμε οδηγίες για το πώς πάμε κάπου.
Για να γίνει αυτό, πρέπει πρώτα να έχουμε μελετήσει:
το διάλογο στη σελ. 34 του βιβλίου,
τις προθέσεις στη σελ. 40,
το ρήμα aller στη σελ. 42,
την Προστακτική στη σελ. 44,
και τη σελ. 46.
https://profs.ifmadrid.com/archives/8875
https://lecafedufle.fr/preparer-cours-fle-jeux-olympiques/
https://flippizz.com/jeux-olympiques-en-fle/
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -
