Μάθημα : ΜΟΥΣΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Κωδικός : G140190

G140190  -  ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΤΣΟΥΚΑ

Μάθημα

 

 

Α

ΣΤΟ  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ  ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΜΕΛΕΤΑΤΕ ΤΑ  ΚΕΦΑΛΑΙΑ  ΝΟΤΕΣ ΚΑΙ ΡΥΘΜΟΣ. http://music-theory.gr/index.php?id=dimitris_pirgiotis_topics

Β

  ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ  ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΜΕ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ E CLASS ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ SONG MAKER(ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΤΗΣ 8ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ)ΠΕΝΤΑΤΟΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ 1ο ΜΕΡΟΣ.Πατήστε :edit with song maker.

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΘΕΣΗΣ  OΠΩΣ: PLUGIN BOUTIQUE   ,    http://www.cakewalk.com/     , https://www.bandlab.com/

https://youtu.be/izgsppAKtjE  (ΡΑΠ),FREE   ........VST      (ΣΤΙΣ ΤΕΛΙΤΣΕΣ ΒΑΖΕΤΕ ΟΠΟΙΟ ΟΡΓΑΝΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ)  GROOVEPAD

Γ

Ανατρέξτε στην 4η ενότητα.Παρακολουθείστε το βίντεο ο "Πέτρος και ο λύκος "του Σεργκέι Προκόφιεφ και λύστε τις ασκησεις του power point.Στο τέλος του power point υπάρχουν κάποιες ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσετε και να μου τις στείλετε   με μήνυμα στο eclass.

EΡΩΤΗΣΕΙΣ:

1)Ποια σκηνή σου άρεσε περισσότερο και γιατί?

2)Δοκίμασε να ξαναδείς το βίντεο χωρίς ήχο .Πως σου φαίνεται χωρίς τη μουσική?

3)Ποιος είναι ο ρόλος του μαέστρου?

4)Τι γίνεται στο τέλος της ιστορίας?Η ορχήστρα παίζει φόρτε (δυνατά) ή πιάνο(απαλά)?

5)Πως φαντάζεσαι τη συνέχεια για τον λύκο και πως για τον Πέτρο?

 

 

 

 

 

ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-A118/357/2400,23156/

ιστοσελίδα

ONLINE PIANO

CHORAL WARM UP

MOYΣΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ

RYTHM TRAINER

https://ligakaimousika.blogspot.com/2020/05/bella-ciao.html?fbclid=IwAR0UBgdy3PGsR4S6RIPa7AQsuQBFMnqyaozg1nSxplCAUVM812dtSvdR3_I&m=1

ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ MAMA MIA

ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ -ΖΩΗ ΤΣΙΛΙΚΗ

ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ-ΜΑΡΙΑ ΠΑΤΙΩ

ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ-ΧΑΤΖΗΛΑΜΠΡΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΒΙΝΤΕΟ-ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΥΣΙΚΗ

 

 

Ενότητες

από 26/10/20

 

ΚΑΝΤΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ ΣΤΟ GOOGLΕ  ΤΟΝ ΠΑΡΑΚATΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ

Α   :    http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-11095

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΤΗ ΝΟΤΑ

Πατάτε το Χ .Επιλέγετε  ΕΥΚΟΛΟ   ή   ΔΥΣΚΟΛΟ. Οδηγείτε την κάθε νότα στη γραμμή ή στο διάστημα που σας ζητάει

 

 

Β  : ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ  http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-10890

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΗΧΟΣ

ΗΧΟΣ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΗΧΟΣ

ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΗΧΟ

ΠΩΣ ΜΑΣ ΩΦΕΛΕΙ Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΕΝΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ

από 26/11/20

Η Συμφωνική Ορχήστρα

ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Benjamin Britten ?Οδηγός στην Ορχήστρα για Νέους(φωτόδεντρο)

»Οδηγός των Νέων στην Ορχήστρα» (Θέμα), τραγούδι: Φωνητικό Σύνολο 

SONG

Ο Διευθυντής Ορχήστρας Μαέστρος-RICARDO MUTTI

Eric Whitacre Conductor  :Άσκηση: Συγκρίνετε τη Διεύθυνση ενός Μαέστρου Χορωδίας με τη Διεύθυνση ενός Μαέστρου Ορχήστρας

 

ΟΡΓΑΝΑ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ, ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ)

https://giroapotimousiki.blogspot.com/2025/01/the-orchestra-2015.html?m=1

 

ΟΡΓΑΝΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ-ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ

ΝΑ ΛΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ "Ο ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ" ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟ ΜΕΝΟΥ ΣΤΙΣ "ΑΣΚΗΣΕΙΣ"

ΕΝΟΤΗΤΑ 4η

Παιδιά μου συνεχίζουμε την παρουσίαση της ορχήστρας με ένα καταπληκτικό έργο του Σεργκέι Προκόφιεφ ¨Ο Πέτρος και ο λύκος¨.Αρχικά παρουσιάζεται το έργο από συμφωνική ορχήστρα μέσα απο τη ματιά ενός μικρού παιδιού.Είναι και με  κινούμενα σχέδια!!!Αφού το παρακολουθήσετε ακολουθεί ένα powerpoint που περιέχει μέσα και κάποια παιχνιδάκια!!!Στο τέλος σας καλεί να γράψετε και τη γνώμη σας και να μου τη στείλετε με μήνυμα!!

https://watchkin.com/12b137fa54

Power point

από 19/11/20

Μουσικοί διάλογοι (ερώτηση-απάντηση)

1ο σταδιο

https://musicquiz1gymede.blogspot.com/2020/03/call-and-response.html?spref=fb&fbclid=IwAR0d8Zlx_rmJWBg8HkI21pzkVzLWMZJ28gIXg9n7oeNxZ2Vr6tneNWxNyNs

 

https://musicquiz1gymede.blogspot.com/2020/03/call-and-response.html#more

από 14/12/20

Γνωριμία με το ρυθμικό και μελωδικό Οστινάτο.

https://musicquiz1gymede.blogspot.com/search/label/%CE%9F%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%AC%CF%84%CE%BF

                Η επανάληψη υπάρχει στις τέχνες, υπάρχει στο σχολείο, υπάρχει στην καθημερινή μας ρουτίνα. Στη Μουσική χρησιμοποιούμε μια ιταλική λέξη, το οστινάτο (= επίμονος), για να περιγράψουμε την επανάληψη ενός ρυθμού ή μιας μελωδίας. Άρα υπάρχουν δύο είδη Οστινάτο, το ρυθμικό και το μελωδικό. Ακούστε ένα απλό ρυθμικό οστινάτο, στη συνέχεια με πρόσθεση μιας μελωδίας και στο τέλος τι έκανε ό Βαγγέλης Παπαθανασίου από αυτόν τον αρχικό πυρήνα για το soundtrack της ταινίας “The conquest of Paradise”

από 11/1/21

ΥΦΑΙΝΩ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

Α

ΜΕΛΩΔΙΚΟ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΚΟ OSTINATO.ΖΩΡΖ ΜΠΙΖΕ-ΣΟΥΙΤΑ ΑΡΛΕΖΙΑΝΑ-ΚΑΡΙΓΙΟΝ -ΓΑΛΛΙΚΟ ΚΟΡΝΟ

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ  ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΛ.28- 36    ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΧΑΛΚΙΝΩΝ ΠΝΕΥΣΤΩΝ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ

ΚΑΡΙΓΙΟΝ

Β

ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕΛ. 32-36

ΜΕΛΩΔΙΚΟ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΚΟ ΟΣΤΙΝΑΤΟ

ΚΑΝΟΝΑΣ,ΜΑΙΚΛ ΝΑΥΜΑΝ,ΣΑΞΟΦΩΝΟ,ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ.

ΣΑΞΟΦΩΝΟ

ΡΟΖ ΠΑΝΘΗΡΑΣ

 

 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -