Μάθημα : Τ.Π.Ε. Πληροφορική ΣΤ' Δημοτικού

Κωδικός : 9370258107

9370258107  -  ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΔΗΡΟΓΛΟΥ

Ενότητες

Bebras Ε’ – ΣΤ’ Δημοτικού

Θέματα για εξάσκηση των μαθητών Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού

για τον Διαγωνισμό Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras®

Bebras®

 

Στη δραστηριότητα αυτή θα δημιουργήσουμε το παιχνίδι Bounce Ball . Η μπάλα κινείται συνεχώς και ο χρήστης προσπαθεί με το ποντίκι του να μετακινεί την πράσινη μπάρα για να χτυπήσει την μπάλα ώστε να μην πέσει στο κάτω μέρος (κόκκινη γραμμή).

 

 

 

 

 

 

 

Η εννοιολογική χαρτογράφηση αποτελεί ένα μέσο για την αναπαράσταση των γνώσεων, των ιδεών, των εννοιών προς οικοδόμηση (Jonassen et al. 1998), των νοητικών διεργασιών του μαθητή (Novak and Gowin 1984). Ένας εννοιολογικός χάρτης (concept map) αποτελείται από κόμβους (nodes) οι οποίοι αναπαριστούν έννοιες και συνδέσμους (links) που αναπαριστούν σχέσεις μεταξύ των εννοιών.

 

 

Παζλ

Προβολή

Δραστηριότητα

 

Δραστηριότητα

 

 

Εκπαιδευτικοί Πληροφορικής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων σε συνεργασία με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής Πανελλαδικά, καθώς και το Εργαστήριο Διανεμημένων Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών Πολυμέσων της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πολυτεχνείου Κρήτης διοργανώνουν και προκηρύσσουν, τον: 6ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό δημιουργίας παιχνιδιού στο Scratch

 

Παράταση υποβολής των έργων μέχρι την Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

 

6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός παιχνιδιού στο Scratch (2019-20)

 

 

Μελετήστε τη βασική γραμμή μορφοποίησης κειμένου.

 

 

 

 

 

Παρακάτω θα βρείτε δύο συνδέσμους στους οποίους παρσουσιάζετε διαδραστικά η διαδικασίας μορφοποίησης κειμένου.

Μορφοποίηση γραμματοσειράς κειμένου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΣΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

 

 

Ενεργοποίηση του Flash Player

 

Ενεργοποίηση του Flash Player στον Mozilla Firefox

Ενεργοποίηση του Flash Player στον Google Chrome

Εργασία 

Προσπαθήστε να δημιουργήσετε το παζλ που υπάρχει στον παρακάτω σύνδεμσο.

παζλ

Ο Πέρης κι η Κάτια είναι δύο φίλοι που θα μας βοηθήσουν να καταλάβουμε από τι αποτελείται ο υπολογιστής. Για να δούμε τι μπορούμε να μάθουμε:

 

 

Πατήστε εδώ θα οδηγηθείτε σε μία σελίδα όπου θα μπορέσετε να εξερευνήσετε τα μέρη του υπολογιστή.

 

Ακολουθεί ένα βιντεάκι που μας διαφωτίζει ποια είναι τα μέρη του υπολογιστή !!!!

 

Πλέον μπορείτε να φτιάξετε με μεγαλύτερη άνεση ένα παζλ με τις συσκευές του υπολογιστή !!!

παζλ

Προσπαθήστε να απαντήσετε στις ερωτήσεις !!!!!

Quiz

 

 

Παρατηρήστε το παρακάτω βιντεάκι στο οποίο οι πρωταγωνιστές είναι οι φιγούρες μιας οικογένειας που χρησιμοποιούν Η/Υ έχοντας λανθασμένη στάση εργασίας. Στο Βίντεο τονίζονται ιδιαίτερα τα σημεία του σώματος που επιβαρύνονται και υποδεικνύονται διορθωτικές κινήσεις για να αποφευχθούν οι τραυματισμοί.

 

Παζλ

 

 

 

Στον παρακάτω Βίντεο παρουσιάζονται και αναλύονται οι βασικές αρχές εργονομίας κατά την χρήση του Η/Υ.

 

 

Προσπαθήστε να απαντήσετε στις ερωτήσεις !!!!!

Παζλ

Quiz

 

Μπορείτε να κατεβάσετε από τους παρακάτω υπερσυνδέσμους υλικό μελέτης για το Scratch.

 

scratchplaybook

Scratchbook

Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχουν οι εκδόσεις του Scratch για λήψη.

Download Scratch

 

Στο πεδίο Ασκήσεις υπάρχουν δραστηριότητες για το Scratch.

 

 

Η «Ώρα του Κώδικα» (Hour of Code) είναι μια παγκόσμια καμπάνια που ξεκίνησε το 2013 με σκοπό να γνωρίσουν οι μαθητές τον κόσμο της πληροφορικής, όχι από τη μεριά του χρήστη, αλλά από τη μεριά του δημιουργού, που καλείται να σκεφτεί, να σχεδιάσει και να υλοποιήσει απλά προγράμματα με παιγνιώδη τρόπο. Πρόκειται ίσως για τη μεγαλύτερη στην ιστορία εκδήλωση για τη μάθηση, καθώς ο αριθμός των μαθητών που συμμετέχουν παγκοσμίως ξεπερνάει τα δέκα εκατομμύρια.

Στο πεδίο Ασκήσεις υπάρχουν δραστηριότητες για την ώρα κώδικα.

Παρακάτω παρατηθενται σύνδεσμοι που οδηγούν σε ενδιαφερουσες κατασκευες με Lego Wedo.

 

Lego Wedo 2.0 Santa claus

Turtle Graphics

Sensor printer

RoboOlympic Games

Giraffe

Robotics in School

Το Διαδίκτυο είναι ένα δυνατό εργαλείο στα χέρια μας, που όμως αν δεν το χρησιμοποιούμε σωστά μπορεί να εμπερικλείει κινδύνους. Η πρόκληση στο Διαδίκτυο είναι να μπορούμε να αναγνωρίζουμε πιθανούς κινδύνους, να γνωρίζουμε τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης των κινδύνων και να έχουμε επιλογές για αποφυγή τους και τερματισμό τους.

Παρακάτω είναι στην διάθεση σας σύνδεσμοι που παρέχουν συμβουλες για την ασφαλή πλοήγηση σας στο διαδίκτυο.

 

 

Υλικό για την ασφαλή πλοήγηση των παιδιών στο διαδίκτυο

ΒασικοίΒασικοί κανόνες της σωστής διαδικτυακής συμπεριφοράς κανόνες της σωστής διαδικτυακής συμπεριφοράς

Εθισμός στο Διαδίκτυο

Saferinternet

Σύνδεση με Σύνεση

Τι είναι Τι είναι ο Διαδικτυακός Εκφοβισμός;ο Διαδικτυακός Εκφοβισμός;

Υποχρεώσεις Μαθητών

Δικαιώματα Μαθητών

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο (ΠΣΔ)

Εκπαιδευτική Τηλεόραση (Οδύσσεια στο Διαδίκτυο) (5 επεισόδια 15 λεπτών)

Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου

CyberKid – Οδηγίες ψηφιακής ασφάλειας

Επικοινωνώ αλλά δεν αποκαλύπτω

Netiquette: κανόνες της ορθής διαδικτυακής συμπεριφοράς

Αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων

Πνευματική ιδιοκτησία

 

 

Εκπαιδευτικοί Πληροφορικής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων σε συνεργασία με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής Πανελλαδικά, καθώς και το Εργαστήριο Διανεμημένων Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών Πολυμέσων της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πολυτεχνείου Κρήτης διοργανώνουν και προκηρύσσουν, τον: 6ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό δημιουργίας παιχνιδιού στο Scratch

 

Παράταση υποβολής των έργων μέχρι την Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

 

6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός παιχνιδιού στο Scratch (2019-20)

 

 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -