Περιγραφή Μαθήματος
Το περιεχόμενο του μαθήματος δημιουργήθηκε στα πλαίσια της επιμόρφωσης στην ηλεκτρονική μάθηση, τη διαμόρφωση διαδραστικών μαθημάτων και την αξιοποίηση εκπαιδευτικών αντικειμένων.
-
Τα μοτίβα
Βασικός σκοπός του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι μαθητές τα μοτίβα στην καθημερινή ζωή και στα Μαθηματικά και να μπορέσουν να συνθέσουν ένα δικό τους μοτίβο με απώτερο σκοπό να μάθουν να οργανώνουν τις καταστάσεις γύρω τους.
Μαθησιακοί στόχοι
Ως προς το γνωστικό αντικείμενο
Οι μαθητές:
´Να αναγνωρίζουν, να αναλύουν και να συμπληρώνουν μοτίβα σε διαφορετικά πλαίσια.
´Να παρατηρούν την διαδοχή των βημάτων σε ένα δεδομένο μοτίβο, απλό ή σύνθετο.
´Να εντοπίζουν τον κανόνα ενός δεδομένου μοτίβου.
´Να παράγουν δικά τους μοτίβα αναγράφοντας τον κανόνα
´Να καλλιεργήσουν γνωστικές δεξιότητες υψηλού επιπέδου, όπως είναι η επίλυση προβλήματος και η λήψη αποφάσεων.
´Να μπορούν να μεταφέρουν τον κανόνα του μοτίβου σε διαφορετικά πλαίσια.
Διδάσκοντες
Παππά Ελένη
Ομάδα στόχος
Α΄ & Β΄ τάξη Δημοτικού σχολείου
´Φύλλο εργασίας Word προσαρμοσμένο από το σενάριο της Βασιλικής Καρακώστα στο http://aesop.iep.edu.gr/node/6912/1937). (κοινωνικός εποικοδομισμός)
´Βιβλίο Μαθητή Μαθηματικά Α΄ Δημοτικού Εν. 27 (διερεύνηση – κοινωνικός εποικοδομισμός)
Άσκηση παραγωγής ενός χαλιού με διακοσμητικά μοτίβα. Εφαρμογή του φωτόδεντρου (πειραματισμός – κοινωνικός εποικοδομισμός http://aesop.iep.edu.gr/node/6912/1937
Δραστηριότητα συνέχισης αριθμητικού μοτίβου στο wordwall
´Μπες στο περιβάλλον του σεναρίου και κάνε τις προτεινόμενες δραστηριότητες.
Δραστηριότητα συνέχισης σύνθετου μοτίβου σε εφαρμογή του φωτόδεντρου.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -