Μάθημα : ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : 4201030439
4201030439 - ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΡΑΜΠΙΜΠΕΡΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΡΟΥΤΣΙΑ, ΜΕΤΑΞΙΑ ΣΟΥΛΙΩΤΗ
Περιγραφή Μαθήματος
Tα «Aρχαία Eλληνικά» έγιναν γνωστά σ’ ολόκληρο τον κόσμο επειδή είναι η γλώσσα στην οποία γράφτηκαν έργα που θεμελίωσαν τον πνευματικό πολιτισμό της ανθρωπότητας. Aυτή η γνωριμία, αν γίνει σωστά, θα είναι χρήσιμη για πολλούς λόγους.
1. Kάθε γλώσσα υπακούει σε κανόνες, έχει συγκεκριμένη δομή, δικό της κλιτικό σύστημα, στοιχεία, δηλαδή, που και μόνο η μάθησή τους αποτελεί σπουδαίο διανοητικό γύμνασμα. Επομένως, η κατανόηση της δομής ενός κειμένου οξύνει την σκέψη σας όσο και η κατανόηση μιας αλγεβρικής εξίσωσης.
2. Eξάλλου, τα Aρχαία Eλληνικά είναι ο πρόγονος της γλώσσας που μιλάμε και γράφουμε σήμερα. Mετρώντας τον χρόνο μπορούμε να πούμε ότι π.χ. από τον Aισχύλο και τον Θουκυδίδη μας χωρίζουν «μόνο» εβδομήντα, το πολύ ογδόντα παππούδες. Eίναι, λοιπόν, δυνατόν να αντιληφθείτε πολύ εύκολα ότι η γλώσσα που μιλάμε σήμερα είναι ο κατ’ ευθείαν απόγονος εκείνης της μορφής της ελληνικής γλώσσας που μιλιόταν εδώ στον ίδιο χώρο πριν από τουλάχιστον 2.500 χρόνια. Mε κάποια έκπληξη ίσως θα διαπιστώσετε ότι σε μεγάλο βαθμό χρησιμοποιούνται τότε και τώρα οι ίδιες λέξεις με την ίδια ή με διαφορετική σημασία. Aυτή η παρακολούθηση των σημασιών των λέξεων και της χρήσης τους μέσα στο πέρασμα του χρόνου αποτελεί ασφαλώς μια γοητευτική «εξερεύνηση», η οποία θα σας κάνει να αντιληφθείτε καλύτερα την εξέλιξη της γλώσσας μας και να αποκτήσετε καλύτερη γνώση γι’ αυτήν.
Στη φετινή σχολική χρονιά θα προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε αυτή την συνέχεια και την συγγένεια με τρόπο απλό και ευχάριστο.
ΠΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ..... ΜΕΣΑ ....
ΕΙΚΟΝΑ 1η ΕΙΚΟΝΑ 2η
ΕΙΚΟΝΑ 1η : Στο αρχαϊκό χαλκουργείο που απεικονίζεται σε αυτό το αγγείο διακρίνεται αριστερά ο φούρνος τήξεως μετάλλου και δεξιά ένας τεχνίτης που συναρμολογεί τα μέλη ενός χάλκινου αγάλματος (480 π.Χ., Αρχαιολογικό Μουσείο Βερολίνου)
ΕΙΚΟΝΑ 2η : Παράσταση εμπορικής συναλλαγής. Δύο νέοι ζυγίζουν σε μεγάλο ζυγό εμπορεύματα χρησιμοποιώντας όχι σταθμά αλλά ισοβαρή εμπορεύματα (6ος αι. π.Χ., Μητροπολιτικό Μουσείο Νέας Υόρκης).
................................................
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟΥ 3 : Επαγγέλματα των Αρχαίων Αθηναίων
Μια εξέχουσα πόλη, όπως η Αθήνα του 5ου αι. π.Χ., ήταν εύλογο να παρουσιάζει αυξημένες ανάγκες για προϊόντα και υπηρεσίες. Τις ανάγκες αυτές κάλυπταν ποικίλες κατηγορίες επαγγελματιών, από τους οποίους άλλοι ήταν ελεύθεροι πολίτες και άλλοι μέτοικοι ή και δούλοι.
Α. ΚΕΙΜΕΝΟ : ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΉΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
Β. Β1. ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ / Η ΦΩΝΗ
Β2. ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΚΑ: ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ (α΄Μέρος)
Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ
Γ1. ΤΟ ΑΡΘΡΟ / ΚΛΙΣΗ
Γ2. Β΄ΚΛΙΣΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ
Γ3. ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ / ΚΛΙΣΗ α΄& β΄ προσώπου
ΕΝΟΤΗΤΑ 5 : Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΗΣ
Α. ΚΕΙΜΕΝΟ : Ο πλούτος της αττικής γης
Β1. Λεξιλογικός Πίνακας : η γη
Β2. Ετυμολογικά: Παραγωγή Ουσιαστικών από Ουσιαστικά ( β΄Μέρος )
Γ. Γραμματικά :
Γ1. Οριστική Ενεστώτα του ρήματος εἰμί
Γ2. Οριστική Ενεστώτα και Μέλλοντα Ενεργητικής Φωνής βαρύτονων ρημάτων
Γ3. Οριστική Μέλλοντα Ενεργητικής Φωνής αφωνόληκτων ρημάτων
Ψηφιδωτό δάπεδο από την Πέλλα με παράσταση κυνηγιού ελαφιού (τέλος 4ου αι. π.Χ.)
ΕΝΟΤΗΤΑ 6η : "Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ"
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Α. Μετάφραση 6ου Κειμένου " Η ομορφιά δεν είναι το παν" / Ασκήσεις Κατανόησης / Εύρεση Ομόρριζων
Β1 . Ερμηνεία λέξεων Λεξιλογικού Πίνακα
Β2. Ασκήσεις στο Ετυμολογικό Μέρος της Ενότητας
Γ. Θεωρία και Ασκήσεις στη Γραμματική - Α΄Κλίση Ουσιαστικών -
Διαβάστε καλά το Φυλλάδιο της Ενότητας και τις Ασκήσεις που περιέχει!!!
Διαβάστε καλά τη θεωρία σχηματισμού και την κλίση της Οριστικής Παρακειμένου και Υπερσυντέλικου !!!
Προχώρα αποφασιστικά στις ασκήσεις!!!!
Καλό Διάβασμα!!!!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ &11Γ !!! " ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΜΙΑΣ ΑΠΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ"
ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!!
ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α3
ΟΡΟΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ( ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ / ΜΑΘΗΤΕΣ / ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ / ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ )
- ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ( ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ )
- ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΘΑΡΗ
- ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΗΡΕΜΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ
- ΜΙΛΑΜΕ ΗΡΕΜΑ
- ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ
- ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΙΟΜΑΣΤΕ
- ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ
- ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΑΣ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
- ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ Ο/Η ΔΙΔΑΣΚΩΝ/ΟΥΣΑ ΝΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΙΛΑΜΕ ΧΑΜΗΛΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΡΕΜΟΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΗΣΥΧΟΙ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ Ή ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ
- ΜΙΛΑΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ
- ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟ Ο/Η ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ/ΤΡΙΑ
- ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ
- ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ ( ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΚΤΑΚΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ) ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ
- ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ, ΟΙ ΚΑΡΑΜΕΛΕΣ, ΟΙ ΤΣΙΧΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΥΜΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
- ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
- ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΥΔΟΥΝΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ /ΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ
- ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΗΡΕΜΑ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
- ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ( ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΚΤΑΚΤΗ ΜΙΚΡΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ )
- ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΚΑΙΟΙ / ΕΣ
- ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΜΑΣ
- ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΑΣ
- ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΕΚΚΛΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝΤΑ ;;;
ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΕΝΟΣ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ / ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ
ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ / ΟΥΣΩΝ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ. ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΩΝ ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : ΟΙ ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΟΡΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΙΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
1η ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ: 1. ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
- ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΟΙΝΟΛΟΓΙΟ
- ΜΙΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΥΚΙΔΑ
2η ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ: 1. ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ / ΤΡΙΑΣ
ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΗΞΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ
- ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΠΛΗΞΗΣ ΣΤΟ ΠΟΙΝΟΛΟΓΙΟ
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΗΔΕΜΟΝΑ
- ΔΥΟ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΚΟΥΚΙΔΕΣ
3η ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ: 1. ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ / ΤΡΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
- ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΤΟ ΠΟΙΝΟΛΟΓΙΟ
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΗΔΕΜΟΝΑ
- ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
- ΤΡΕΙΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΚΟΥΚΙΔΕΣ
ΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ / ΤΡΙΕΣ
- ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΤΟΥ ΛΑΘΟΥΣ ΤΟΥ / ΤΗΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
- ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ / ΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
- ΜΙΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΥΚΙΔΑ
- Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ ΟΤΑΝ ΟΙ ΚΟΥΚΙΔΕΣ ΓΙΝΟΥΝ ΤΡΕΙΣ
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ-Α / ΟΙ-ΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ /ΤΡΙΕΣ ΔΕΝ ΠΑΡΕΚΚΛΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝΤΑ ;;;
ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΜΑΘΗΤΗ / ΤΡΙΑΣ
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΕΝΑΝ «ΕΠΑΙΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ» ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΣΤΟΝ / ΣΤΗΝ ΜΑΘΗΤΗ /ΤΡΙΑ
**** **** ****
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ / ΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ / ΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α1
ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΤΕΙ Ή ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΘΑΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ.
ΩΣ ΚΟΙΝΟ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝ ΚΕΙΜΕΝΟ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
ΜΑΘΗΤΕΣ / ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΥΠΟΓΡΑΦΗ
1.…………………………………………………………………………………………………………………………2.…………………………………………………………………………………………………………………………3.…………………………………………………………………………………………………………………………4.………………………………………………………………………………………………………………………5.…………………………………………………………………………………………………………………………6.…………………………………………………………………………………………………………………………7.…………………………………………………………………………………………………………………………8.…………………………………………………………………………………………………………………………9.…………………………………………………………………………………………………………………………10.………………………………………………………………………………………………………………………11………………………………………………………………………………………………………………………12.………………………………………………………………………………………………………………………13………………………………………………………………………………………………………………………14………………………………………………………………………………………………………………………15………………………………………………………………………………………………………………………16………………………………………………………………………………………………………………………17………………………………………………………………………………………………………………………18………………………………………………………………………………………………………………………19………………………………………………………………………………………………………………………20………………………………………………………………………………………………………………………21………………………………………………………………………………………………………………………22………………………………………………………………………………………………………………………23………………………………………………………………………………………………………………………
ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ / ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΥΠΟΓΡΑΦΗ
1…………………………………………………………………………………………………………………………2…………………………………………………………………………………………………………………………3…………………………………………………………………………………………………………………………4…………………………………………………………………………………………………………………………5…………………………………………………………………………………………………………………………6…………………………………………………………………………………………………………………………7…………………………………………………………………………………………………………………………8…………………………………………………………………………………………………………………………9…………………………………………………………………………………………………………………………10……………………………………………………………………………………………………………………
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -