Μάθημα : Τριβή

Κωδικός : 2101020419

2101020419  -  ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΟΥΣΛόΓΛΟΥ

Μάθημα

Σε αυτή τη σειρά μαθημάτων μελετάμε την Τριβή εφαρμόζοντας τη διερευνητική μάθηση. Η διαδικασία των μαθημάτων διεξάγεται σύμφωνα με το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης. Για τις ανάγκες του μαθήματος, αξιοποιείται πολυμεσικό υλικό (διαδραστικά βίντεο), αλλά και φορητή τεχνολογία (tablets, ασύρματοι αισθητήρες).

Οι στόχοι του μαθήματος είναι οι ακόλουθοι:

  • Να διερευνήσουν τους παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η Τριβή.
  • Να κατανοήσουν τους λόγους της (μη) εξάρτησης της Τριβής από κάποιους παράγοντες (μεταβλητές).
  • Να αναλύουν τα πειραματικά δεδομένα ώστε να καταλήγουν σε ορθά συμπεράσματα
  • Να αξιολογούν ευρήματα και πειραματικές διαδικασίες
  • Να ερμηνεύουν γραφικές παραστάσεις
  • Να γενικεύουν τα συμπεράσματα σε καθημερινές καταστάσεις
  • Να εξοικειωθούν με τα βήματα της επιστημονικής μεθόδου.
  • Να αναπτύξουν δεξιότητες πειραματισμού και χρήσης σύγχρονων εργαλείων και λογισμικών
  • Να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας, δημιουργικότητας κριτικής σκέψης και επίλυσης προβλήματος (4Cs)

Ενότητες

Σε αυτήν την ενότητα, παρακολουθείτε διαδραστικά βίντεο και απαντάτε τα quiz που περιλαμβάνουν. 

Είναι σημαντικό, κατά τη διάρκεια του βίντεο να καταγράφετε κάπου (σε χαρτί, σε ένα word κλπ) τυχόν απορίες σας, ώστε να τις αναφέρετε στον καθηγητή στην επόμενη συνάντησή σας και να συζητηθούν μέσα στην τάξη.

Τα βίντεο είναι αναρτημένα στην εικονική τάξη Science Club 2022-23, στο Edpuzzle: https://edpuzzle.com/join/sucuwih

 

Εναλλακτικά, σε περίπτωση αδυναμίας πρόσβασης στο edpuzzle, παρακολουθήστε τα βίντεο εδώ;

https://www.youtube.com/watch?v=cq_F3MVA2CI 

https://www.youtube.com/watch?v=OUnqlelS-x0 

https://www.youtube.com/watch?v=x_24FBNa788 

Έχοντας ασχοληθεί με το βίντεο και το συμπληρωματικό υλικό πάνω στην Τριβή, συζητάμε με τον καθηγητή της απορίες μας, ώστε να καταλάβουμε καλά τις έννοιες που μας ενδιαφέρουν.

Στη συνέχεια, συμπληρώνουμε το διαγνωστικό δοκίμιο για την κατακόρυφη ταλάντωση ελατηρίου  

 

Ακολούθως, εφαρμόζουμε το 1ο Φ.Ε. και

- Παρατηρούμε

- Θέτουμε ένα Ερώτημα

- Καταγράφουμε μία Υπόθεση που το απαντά

 

Στο σπίτι, συμπληρώνουμε την αναφορά αναστοχασμού, σύμφωνα με τις οδηγίες του Φ.Ε. 

 

Συμπληρώνουμε ενότητες της Αναφοράς Αναστοχασμού σύμφωνα με τις οδηγίες του Φ.Ε. 

 

 

Σε αυτήν τη συνάντησή μας συνεχίζουμε με το 2ο Φύλλο Εργασίας όπου:

Σχεδιάζουμε και εκτελούμε ένα πείραμα, για να ελέγξουμε την υπόθεσή μας

 

Συμπληρώνουμε ενότητες της Αναφοράς Αναστοχασμού σύμφωνα με τις οδηγίες του Φ.Ε. 

 

Στη συνάντησή μας:

Με την αξιοποίηση του 3ου Φ.Ε.:

- Αναλύουμε τις μετρήσεις που πήραμε

- Γενικεύουμε τα συμπεράσματά μας

- Αξιολογούμε την πειραματική διαδικασία

- Συζητάμε τρόπους διάδοσης, πώς θα επικοινωνήσουμε, της έρευνάς μας

 

Πάνω στο φύλλο του διαγνωστικού δοκιμίου, απαντάμε/συμπληρώνουμε ατομικά (όχι σε ομάδες) τις απαντήσεις με άλλο χρώμα στυλό.

Όταν βρεθούμε με τον καθηγητή, του παραδίδουμε το φύλλο.  

 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -