Μάθημα : Διερευνούμε τον Νόμο του Hooke

Κωδικός : 2101020410

2101020410  -  ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΟΥΣΛόΓΛΟΥ

Μάθημα

Σε αυτή τη σειρά μαθημάτων μελετάμε τον Νόμο του Hooke, εφαρμόζοντας τη διερευνητική μάθηση (βλ. Γλωσσάριο). Η διαδικασία των μαθημάτων διεξάγεται σύμφωνα με το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης (βλ. Γλωσσάριο). Για τις ανάγκες του μαθήματος, αξιοποιείται πολυμεσικό υλικό (διαδραστικά βίντεο), αλλά και φορητή τεχνολογία (tablets, ασύρματοι αισθητήρες).

Οι στόχοι του μαθήματος είναι οι ακόλουθοι:

  • Να διερευνήσουν και να κατανοήσουν οι μαθητές τον Νόμο του Hooke
  • Να αναλύουν τα πειραματικά δεδομένα ώστε να καταλήγουν σε ορθά συμπεράσματα
  • Να αξιολογούν ευρήματα και πειραματικές διαδικασίες
  • Να ερμηνεύουν γραφικές παραστάσεις
  • Να γενικεύουν τα συμπεράσματα σε καθημερινές καταστάσεις
  • Να εξοικειωθούν με τα βήματα της επιστημονικής μεθόδου.
  • Να αναπτύξουν δεξιότητες πειραματισμού και χρήσης σύγχρονων εργαλείων και λογισμικών
  • Να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας, δημιουργικότητας κριτικής σκέψης και επίλυσης προβλήματος (4Cs)

Ενότητες

Στην 1η αυτή συνάντηση γίνεται η πρώτη γνωριμία.

- Περιγράφεται η λειτουργία του Εκπαιδευτικού Ομίλου και οι κανόνες του

- Δίνεται μια περιγραφή των παρεμβάσεων.

- Γίνεται συζήτηση σε θέματα πειραματισμού.  

- Αναφέρονται κάποιες βασικές αρχές της ανεστραμμένης τάξης.

- Γίνεται χωρισμός σε ομάδες

Σε όλη τη διάρκεια της συνεδρίας γίνεται συζήτηση, επιλύονται απορίες, αλλά γίνεται και κατάθεση ιδέων.

 

 

Επισκεπτόμαστε τη φόρμα στο Link: https://forms.gle/gBDSmvU2HU9vECTL7 και τη συμπληρώνουμε με υπομονή. 

Γράφουμε ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ τις απόψεις μας. Η φόρμα είναι ανώνυμη και ΔΕΝ θα αξιολογηθεί, ούτε γνωρίζει ο καθηγητής ποιος τη συμπλήρωσε.

Σε αυτήν την ενότητα, παρακολουθείτε τα διαδραστικά βίντεο και απαντάτε τα quiz που περιλαμβάνουν.

Είναι σημαντικό, κατά τη διάρκεια του βίντεο να καταγράφετε κάπου (σε χαρτί, σε ένα word κλπ) τυχόν απορίες σας, ώστε να τις αναφέρετε στον καθηγητή στην επόμενη συνάντησή σας και να συζητηθούν μέσα στην τάξη.

Τα βίντεο αφορούν:

- Ασύρματος αισθητήρας Δύναμης (διάρκεια 1λεπτό)

- Ασύρματος αισθητήρας Κίνησης (διάρκεια 3,5 λεπτό)

 

Σε αυτήν τη συνάντησή μας, αρχικά συζητάμε και επιλύουμε τυχόν απορίες που έχουν δημιουργηθεί από τα βίντεο

Στη συνέχεια, οι μαθητές συμπληρώνουν το διαγνωστικό δοκίμιο πάνω στον Νόμο του Hooke (μόνο την 1η σελίδα, ερωτήματα 1-7). Κατόπιν, οι μαθητές παρακολουθούν και σχολιάζουν το διαδραστικό βίντεο πάνω στον νόμο του Hooke, στο Edpuzzle

 

Ακολούθως, εφαρμόζουμε το 1ο Φ.Ε. και

- Παρατηρούμε

- Θέτουμε ένα Ερώτημα

- Καταγράφουμε μία Υπόθεση που το απαντά

 

Στη συνάντησή μας:

 

Συνεχίζουμε με το 2ο Φ.Ε. όπου:

Σχεδιάζουμε και εκτελούμε ένα πείραμα, για να ελέγξουμε την υπόθεσή μας.

 

Ακολούθως, εφαρμόζουμε το 3ο Φ.Ε, όπου:

- Αναλύουμε τις μετρήσεις που πήραμε

- Γενικεύουμε τα συμπεράσματά μας

- Αξιολογούμε την πειραματική διαδικασία

- Συζητάμε τρόπους διάδοσης, πώς θα επικοινωνήσουμε, της έρευνάς μας

 

Πάνω στο φύλλο του διαγνωστικού δοκιμίου, απαντάμε/συμπληρώνουμε ατομικά (όχι σε ομάδες) τις απαντήσεις με άλλο χρώμα στυλό.

Όταν βρεθούμε με τον καθηγητή, του παραδίδουμε το φύλλο.  

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -