Μάθημα : ΓΛΩΣΣΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Κωδικός : 1970100411

1970100411  -  ΦΑΝΗ ΜΕΛΙΣΣΑ

Ενότητες

1. Αφού παρακολουθήσετε το παρακάτω μάθημα από το Akelius να γράψετε μια παράγραφο με θέμα το περιβάλλον χρησιμοποιώντας λέξεις από το μάθημα, με τη μέθοδο των παραδειγμάτων ή της αιτιολόγησης ή συνδυασμό των δύο χρησιμοποιώντας και τις συνδετικές λέξεις που θα βρείτε στο μάθημα: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ.

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΜΟΛΥΝΣΗ ΜΑΘΗΜΑ

 

Πώς γράφω μία παράγραφο

 

2. Αφού ακούσετε το τραγούδι σχετικά με την ανακύκλωση, να γράψετε μία παράγραφο με παραδείγματα για το τι κάνετε εσείς για την προστασία του περιβάλλοντος.

Τραγούδι για την ανακύκλωση

 

3. Αφού παρακολουθήσατε το μάθημα στη δραστηριότητα 1 να λύσετε τα παρακάτω σταυρόλεξα:

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ 1

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ- ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ 2

 

4. Απαντήστε στον "προσωπικό σας δάσκαλο" 

ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ

 

5. ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ: ΑΠΡΟΣΩΠΑ ΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ

Αφού διαβάσετε το μάθημα ΑΠΡΟΣΩΠΑ ΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ  από το Akelius ν΄απαντήσετε στις ερωτήσεις:

α) Ποια ρήματα ή εκφράσεις λέγονται απρόσωπα;

β) Να γράψετε δύο απρόσωπα ρήματα και δύο απρόσωπες εκφράσεις και να κάνετε προτάσεις με αυτά.

γ) Ποια είναι τα υποκείμενα στα απρόσωπα ρήματα και εκφράσεις που γράψατε;

 

5. Να κάνετε το παρακάτω τεστ:

ΤΕΣΤ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

 

 

 

 
 
 
 

ΜΕΡΟΣ Α 

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:

1.Αφού παρακολουθήσετε το μάθημα ΜΑΘΗΜΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ  καί παίξετε το παιχνίδι ΒΡΕΣ ΤΗ ΛΕΞΗ

από το Akelius:

α) να γράψετε μία παράγραφο 10 σειρών σχετικά με την οικογένεια ή τις ανθρώπινες σχέσεις με λέξεις που μάθατε από το μάθημα και το παιχνίδι

β). να λύσετε το ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ 1 και το ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ 2

γ). να απαντήσετε στον ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΑΣΚΑΛΟ σε μία παράγραφο 7 σειρών.

 

ΜΕΡΟΣ Β. Εγλίσεις -χρόνοι

 1. ΕΓΛΙΣΕΙΣ

Δραστηριότητες:

1. Αφού παρακολουθήσετε το μάθημα  Εγκλίσεις1  από το Akelius:

α. Να βρείτε σε ποια έγκλιση είναι οι προτάσεις

β. Τι δηλώνει η συγκεκριμένη έγκλιση(μία απάντηση είναι σωστή);

  1. το πραγματικό
  2. το πιθανό/επιθυμία
  3. προσταγή

 

2. Αφού παρακολουθήσετε το μάθημα Εγκλίσεις 2 από το Akelius;

α. Να βρείτε σε ποια έγκλιση είναι οι προτάσεις

β. Τι δηλώνει η συγκεκριμένη έγκλιση;(μία απάντηση είναι σωστή)

  1. το πραγματικό
  2. το πιθανό/επιθυμία
  3. προσταγή

γ. Να μετατρέψετε τις προτάσεις στην έγκλιση της 1ης δραστηριότητα.

 

2. ΧΡΟΝΟΙ
 
1.Αφού παρακολουθήσεις το μάθημα από το Akelius ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΤΙΚΟΣ ΜΕΛΛΟΝΤΑΣ  και ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΜΕΛΛΟΝΤΑΣ 
 
α)
να γράψεις σύντομα  πότε χρησιμοποιούμε τον εξακολουθητικό μέλλοντα και πότε τον συνοπτικό μέλλοντα και να γράψεις από μία πρόταση με εξακολουθητικό μέλλοντα και μία με συνοπτικό μέλλοντα.
 
β)Σε ποια χρονική βαθμίδα αναφέρεται;
  1. παρόν
  2. παρελθόνμέλλον
2. Αφού παρακολουθήσεις το μάθημα από το Akelius ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΣ
 
α)
 να παρατηρήσεις τι αλλάζει στα ρήματα έχω και είμαι στον παρατατικό; πώς ονομάζεται αυτή η αλλαγή;
 
β)να σχηματήσεις δύο προτάσεις με όποιο ρήμα θέλεις στον παρατατικό σε διαφορετικό κάθε φορά πρόσωπο και χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ.
 
 
3. Αφού παρακολουθήσεις το μάθημα από το Akelius ΑΟΡΙΣΤΟΣ να απαντήσεις στις ερωτήσεις:
 
α)πότε χρησιμοποιούμε τον αόριστο;
 
β)ποια είναι η κατάληψη του αορίστου συνήθως; Πότε η κατάληψη κάνει σε ψα, ξα;
 
γ)Σε ποια βαθμίδα αναφέρονται ο Παρατατικός και ο Αόριστος;
  1. στο παρόν
  2. στο παρελθόν
  3. στο μέλλον

3. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1. Αφού δείτε  τα μαθήματα για το  ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ 1 και ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ  του Akelius:

α) Να δώσετε σύντομους ορισμούς για τις λέξεις: γενιά και πρόγονοι

β) Προσπαθήστε να κάνετε και εσείς το δικό σας γενεαλογικό δέντρο

 

 

 
 
 
 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -