Μάθημα : ΓΑΛΛΙΚΑ A' ΛΥΚΕΙΟΥ Unité 1 "C'est la rentrée"

Κωδικός : 1958010186

1958010186  -  ΖΩΗ ΚΑΡΑΖΑΡΙΦΗ

Μάθημα

Actes de paroles:                                              Grammaire:

a)décrire un lieu                                                         a)accord du p.p                                                                                                                         avec   "avoir"

b)exprimer la satisfaction

et le mécontentement                                                 b)le subjonctif (formation et                                                                                                  usage)

c)découvrir le patrimoine européen

Ενότητες

Συνδεόμαστε με την πλατφόρμα του φωτόδενδρου ,πατώντας εδώ

Από το λεξικό του φωτόδενδτρου μαθαίνω τις έννοιες των νέων λέξεων και εκφράσεων.

Ακούμε τον διάλογο αρκετές φορές .Διαβάζουμε με δυνατή φωνή ,έτσι ΄ωστε να ακούμε την προφορά μας. Διορθώνουμε την προφορά μας,μαθαίνουμε τις εκφράσεις και τις νέες λέξεις.Κάνουμε τις ασκήσεις στη σελ.29

 

ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ,πατάμε  παλι στον πιο πανω σύνδεσμο(εδώ),από την σελ 127 και μετά είναι το τετράδιο εργασιών σας.

 

Μαθαίνοντας τον παρελθοντικό χρόνο passé composé, είδαμε πως η μετοχή του, (pp), συμφωνεί με το υποκείμενο κατα γένος και αριθμό ,όταν έχουμε βοηθητικο ρήμα το être.

Τώρα θα δούμε πότε η μετοχή συμφωνεί με βοηθητικό το avoir.

MΕ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΡΗΜΑ ΤΟ ÊTRE

p.ex: Il est allé au collège./ elle est allée au collège/ ils sont allés au collège.

ME BOHΘHTIKO ΡHMA TO ΑVOIR

J'ai rencontré Hélène dans la salle.   /  je l'ai rencontrée

Nous avons invité pour l'anniversaire les copains./ Nous les avons invités.

Όταν έχουμε το άμεσο αντικείμενο (l', la, les, que)πριν το ρήμα ,τότε η μετοχή συμφωνεί με αυτό κατα γένος και αριθμό.

Oι αντωνυμίες που αντικαθιστούν το άμεσο αντικείμενο είναι ή προσωπικές( la, les,l') ή η αναφορική (que)p.ex

La fille que tu as vue dans la rue ,est ma soeur ( η κοπέλα που είδες στο δρόμο είναι αδελφή μου)

Μπορείς να μπείς τώρα στα "έγγραφα" από την διπλανή στήλη και να κάνεις την άσκηση .

Στη σελ.31 διαβάζουμε την carte-postale και απαντάμε στις ερωτήσεις της επόμενης σελίδας.

Αφού βοηθηθείτε από τις εκφράσεις της σελ.30, μελετήσετε τις cartes- postales  από  το φωτόδεντρο (εμπλουτισμένο βιβλίο) ,χρησιμοποιείστε τις κατάλληλες εκφράσεις και γράψτε και σεις μια carte-postale, για να πείτε  πόσο όμορφα περάσατε στην κατασκήνωση( ή όπου αλλού προτιμάτε) , στην γαλλόφωνη φίλη σας.

Μπορείτε να μου την στείλετε από την στήλη" μηνύματα"

 

Στην αριστερή στήλη ,μπορείτε να ανοίξετε τα "έγγραφα",όπου θα βρείτε το λεξιλόγιο της σελ.39 και 40.Χρησιμοποιείστε το για να γράψετε την carte-postale.

p.36,37 του βιβλίου

Mάθαμε ήδη παιδιά πως χρησιμοποιούμε το Il faut + infinitif,όταν θέλουμε να μιλήσουμε γενικά για ένα κανονισμό ή μια γενική αλήθεια

πχ: il faut manger sain(πρέπει να τρωμε υγιεινά)  /   il ne faut pas fumer(δεν πρέπει να καπνιζουμε)

Όταν θέλουμε να εκφράσουμε μία υποχρέωση ή διαταγή σε κάποιον προσωπικά ,τότε θα χρησιμοποιήσουμε μία άλλη έγκλιση την Υποτακτική(subjonctif).Στην διπλανή στήλη από τα  έγγραφα θα βρείτε την φόρμα αυτής της νέας έγκλισης.Θα βρείτε επίσης και τις εκφράσεις με τις οποίες χρησιμοποιούμε την subjonctif. 

Il faut que tu manges sain.(πρέπει να τρως υγιεινά)

Il ne faut pas que tu fumes. (δεν πρέπει να καπνίζεις)

 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -