Μάθημα : ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Κωδικός : 1901200299

1901200299  -  ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΤΣΟΥΚΑ

Μάθημα

Όραμά μας είναι η δημιουργία μιας εκπαιδευτικής κοινότητας μέσα στην οποία εκπαιδευτικοί και μαθητές σε συνεργασία μεταξύ τους ,με σεβασμό στη διαφορετικότητα ,ακολουθώντας τα δημοκρατικά ιδεώδη, δημιουργούν ,καινοτομούν και οικοδομούν γνώση και μάθηση μέσα σε ένα ευχάριστο περιβάλλον. Οραματιζόμαστε αυριανούς πολίτες με αναπτυγμένες δεξιότητες της ζωής και του νου ,με ψηφιακές δεξιότητες ,με θετικές στάσεις και πεποιθήσεις ,με κοινωνική ευθύνη ,οικολογική συνείδηση, ενσυναίσθηση , γνώση των δικαιωμάτων τους που θα ενδιαφέρονται για τη βελτίωση όχι μόνο της δικής τους ζωής αλλά και της κοινωνίας.

ΜΑΡΙΑ ΤΣΑΟΥΣΙΔΟΥ

 

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ-2η ΕΝΟΤΗΤΑ  (ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ)

ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΥΣ(ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ)-1ο εργαστήριο Το δώρο της παπλωματούς

1)Ποιο είναι το πρόβλημα που δημιουργείται?

2)Τι είναι αυτό που δημιούργησε αντιπαλότητα στους χαρακτήρες της ιστορίας?

3)Υπάρχουν διαφορετικά συμφέροντα και ποια είναι αυτά?

4)Ποια είναι η λύση?Ποιο είναι το συναίσθημα  που ανακάλυψε ο βασιλιάς?

5)Πιστεύετε πως μπορούμε να κάνουμε έναν κόσμο καλύτερο  και πως?

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2ο

Ερωτήσεις Ενεργοποίησης στην έννοια της υιοθέτησης του εθελοντισμού ως στάση ζωής:

  1. Ποιες αξίες θα κάνουν το μέλλον μας καλύτερο;
  2. Γιατί είναι σημαντική η κάθε αξία για όλους τους ανθρώπους;
  3. Γνωρίζετε περιπτώσεις όπου οι άνθρωποι δεν απολάμβάνουν τις αρχές που είναι σημαντικές για τη ζωή;
  4. Πόσο εύκολο είναι να ονοματίσουμε τις προσωπικές μας αξίες;
  5. Εχουμε τις ίδιες αξίες με τους υπόλοιπους συμμαθητές μας;
  6. Ακούσαμε κάποιο επιχείρημα από έναν συμμαθητή μας που μας έκανε να αλλάξουμε γνώμη για τα πιστεύω μας;
  7. Πώς θα ήταν η ζωή μας χωρίς αξίες;

 

     3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

 

#το αρκουδάκι μου για σενα#
Σας ενημερώνουμε ότι ο Εθελοντικός Οργανισμός για τα παιδιά «Το Χαμόγελο του Παιδιού», επιθυμεί να
συγκεντρώσει είδη πρώτης ανάγκης, καθώς και λούτρινα παιχνίδια, για τη φροντίδα και υποστήριξη των παιδιών
και των οικογενειών στην Ουκρανία.
Ο ανωτέρω Οργανισμός καλεί τους μαθητές και τις μαθήτριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης να συμμετάσχουν στη δράση «Το αρκουδάκι μου για σένα», συγκεντρώνοντας παιχνίδια και
συγκεκριμένα είδη για την Ουκρανία που θα αποσταλούν άμεσα, στο πλαίσιο της ανθρωπιστικής βοήθειας.
Λαμβάνοντας υπόψη τις επισημάνσεις των ειδικών, κρίνεται εξαιρετικά βοηθητικό για τα παιδιά της χώρας μας
να αναλάβουν δράση συμμετέχοντας ενεργά σε κάποια προσπάθεια, στηρίζοντας τους ανθρώπους που
πλήττονται και κυριότερα τους συνομηλίκους τους. Με αυτόν τον τρόπο, θα διαχειριστούν αποτελεσματικότερα
την πολύ δυσάρεστη και τρομακτική πραγματικότητα και παράλληλα θα ενισχυθεί η αίσθηση ελέγχου της
κατάστασης.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες που επιθυμούν να συμμετάσχουν, κατόπιν ενημέρωσής τους από τους
εκπαιδευτικούς, μπορούν να παραδώσουν στο σχολείο τους ένα λούτρινο παιχνίδι τους (σε καλή κατάσταση)
για να σταλεί σε ένα παιδί στην Ουκρανία, 
-----
 
Σας παραθέτουμε ενδεικτική λίστα προϊόντων για τα παιδιά και τις οικογένειες στην Ουκρανία:
-Συσκευασμένα είδη τροφίμων: Βρεφικό γάλα νο 1 και νο 2 (σκόνη), ρυζάλευρο, έτοιμες βρεφικές τροφές,
ατομικά νερά, μπάρες δημητριακών.
-Είδη βρεφικής και προσωπικής φροντίδας: πάνες, μωρομάντηλα, κρέμες συγκάματος, μάρσιπους, θερμός.
-Απαραίτητα είδη και είδη υγιεινής: σκηνές, κουβέρτες, υπνόσακους, χαρτί υγείας.

 

ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΑΣ

 

Ενότητες

Να μελετήσετε τις πληροφορίες που δίνονται  στα ΕΓΓΡΑΦΑ με τίτλο"Γνωρίζω το σώμα μου "  και να παρακολουθήσετε τα  ανάλογα power point.Παρακαλώ να πάρετε πληροφορίες και για τα δύο φύλλα και να γράψετε μία μικρή παράγραφο εκθέτοντας τις διαφορές και τις ομοιότητες ανάμεσα  στα δύο φύλλα.Την παράγραφο θα τη στείλετε μέσω μηνύματος στο e class.

Επιπλέον μπορείτε να συγκεντρώσετε κάποιες απορίες σχετικά με θέματα της λειτουργίας του σώματος ή της διαχείρησης των συναισθημάτων ενός εφήβου  σχετικά με τις αλλαγές που βλέπει στο σώμα του , που μπορούμε να συζητήσουμε στην τάξη ή να καλέσουμε κάποιο ειδικό υγειονομικό ή ψυχολόγο για να μας δώσει έγκυρες πληροφορίες.

 

18/10/21

ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ

ΑΝΑΤΡΕΞΤΕ ΣΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ

https://www.youtube.com/watch?v=0oGHdenErCU emotional inteligence

 

ΠΛΟΥΣΙΟ ΥΛΙΚΟ

ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΡΚΕΤΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΑΣ.

 

ΑΝΕΒΑΣΑ  ΣΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 20 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.ΑΠΟ ΟΣΑ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΒΡΩ Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΡΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΑΙΤΙΕΣ,ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΛΥΣΗΣ.ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ.ΔΩΣΤΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ.ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ!!!

1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ  ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ

2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ  ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ

3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ  ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΦΥΛΑΔΙΟΥ(Πως μπορώ να περιορίσω την κλιματική αλλαγή)

POWER POINT 

4ο ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ ΥΛΙΚΟ-ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ

EΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΡΤΦΟΛΙΟ

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ-ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ

""Προσέγγιση της έννοιας και βιώματος εθελοντισμού.

 

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ

ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ-Η ΤΕΧΝΗ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ-ΠΡΟΣΦΟΡΑ Η ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

ΤΑ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

https://skasiarxeio.wordpress.com/2021/06/12/i-apergia-twn-paidiwn-sto-santa-nikola-nteliverades-dyo-eones-ston-dromo/

 

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ-2η ΕΝΟΤΗΤΑ  (ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ)

ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΥΣ(ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ)-1ο εργαστήριο

1)Ποιο είναι το πρόβλημα που δημιουργείται?

2)Τι είναι αυτό που δημιούργησε αντιπαλότητα στους χαρακτήρες της ιστορίας?

3)Υπάρχουν διαφορετικά συμφέροντα και ποια είναι αυτά?

4)Ποια είναι η λύση?Ποιο είναι το συναίσθημα  που ανακάλυψε ο βασιλιάς?

5)Πιστεύετε πως μπορούμε να κάνουμε έναν κόσμο καλύτερο  και πως?

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2ο

Ερωτήσεις Ενεργοποίησης στην έννοια της υιοθέτησης του εθελοντισμού ως στάση ζωής:

  1. Ποιες αξίες θα κάνουν το μέλλον μας καλύτερο;
  2. Γιατί είναι σημαντική η κάθε αξία για όλους τους ανθρώπους;
  3. Γνωρίζετε περιπτώσεις όπου οι άνθρωποι δεν απολάμβάνουν τις αρχές που είναι σημαντικές για τη ζωή;
  4. Πόσο εύκολο είναι να ονοματίσουμε τις προσωπικές μας αξίες;
  5. Εχουμε τις ίδιες αξίες με τους υπόλοιπους συμμαθητές μας;
  6. Ακούσαμε κάποιο επιχείρημα από έναν συμμαθητή μας που μας έκανε να αλλάξουμε γνώμη για τα πιστεύω μας;
  7. Πώς θα ήταν η ζωή μας χωρίς αξίες;

 

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ  ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Σχολικός εκφοβισμός

https://drasigiatokatiallo.gr/

https://www.paidikoxorio.gr/site/

 

 

από 16/5/22

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

Οι μικροί εξερευνητές-Η μέτρηση του χρόνου από την αρχαιότητα ως σήμερα-Μηχανισμός Αντικυθήρων.

ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ

https://youtu.be/8qf9unNDtsM

https://youtu.be/eOa6bmOHirs

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ:  ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΗΛΙΑΚΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ(ΕΓΓΡΑΦΑ)

 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -