Μάθημα : ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ_1ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ_Β2_2025-26
Κωδικός : 1901050477
1901050477 - ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΛΙΟΦΟΥΤΗΣ
Περιγραφή Μαθήματος
- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -

«Μηδὲν οὕτως ἔχῃ δύναμιν, ὡς ἡ παιδεία τὴν ψυχὴν κοσμεῖν»
"Τίποτα δεν έχει τόσο μεγάλη δύναμη, όσο η παιδεία που στολίζει τη ψυχή"
αγ. Ιωάννης Χρυσόστομος 4ος αιώνας

ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ (PDF) ΠΟΥ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ. ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΤΡΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΙΘΕΝΤΑΙ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ. ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ. ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ Ο ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ. ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΙΘΕΤΑΙ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ, ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΕΡΙΣΤΡΑΦΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ, Η ΔΙΔΑΧΘΕΙΣΑ ΥΛΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ.
ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ!!

ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ, ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΑΡΧΙΚΑ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΠΛΑΙΣΙΟ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΘΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ: ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΠΥΡΙΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ, ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΒΑΘΥΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ. ΤΕΛΟΣ, ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ Η ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Η ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΗ Η ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ. ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΙΘΕΤΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ, ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΘΑ ΕΞΑΧΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
ΚΑΛΗ ΜΕΛΕΤΗ!

Η ΠΡΩΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΣΤΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ, ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Η ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΠΙΣΤΩΝ. Ο ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΣ: ΖΟΥΣΑΝ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΚΤΗΜΟΣΥΝΗΣ, ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ. ΩΣΤΟΣΟ, ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΘΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ, ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΗΝ ΥΛΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΗΜΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΩΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ, ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ ΒΑΘΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΦΕΥΡΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΣΕ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΕΣ ΕΠΟΧΕΣ.
ΚΑΛΗ ΜΕΛΕΤΗ!

ΓΙΑΤΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΙΟ ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΚΗΡΥΚΑΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΑΙΚΟ ΚΟΣΜΟ; ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ Η ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ; ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΣΤΙΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΞ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΕΙΩΝ ΗΤΑΝ Η ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ; ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΩΝ; ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ; ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΟ PPT ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ, ΤΑ VIDEO ΠΟΥ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ...ΛΥΣΗ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ!!! ΚΑΛΗ ΜΕΛΕΤΗ!!
Ημερολόγιο
Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -