Μάθημα : Πηροφορική Γ' Γυμνασίου

Κωδικός : 1109010237

Pliroforiki3  -  ΙΩΑΝΝΑ ΣΑΪΤΣΗ

Μάθημα

- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -

Ενότητες

Το Scratch είναι ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού, που αναπτύχθηκε από το ομώνυμο έργο στο MIT Media Lab.

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε εδώ.

Πληροφορίες για το περιβάλλον εργασίας τους Scratch 3.0 θα βρείτε εδώ.

Για τη δημιουργία σχημάτων στο scratch χρησιμοποιούμε τις εντολές επανάληψης.

Διαβάστε για τη δημιουργία ορισμένων σχημάτων εδώ.

 

Κάντε τις δικές σας δοκιμές για περισσότερες δημιουργίες.

Οι φιγούρες σε ένα έργο Scratch χαρακτηρίζονται ως αντικείμενα. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.

Δείτε το πρώτο ολοκληρωμένο έργο εδώ.

Δείτε το δεύτερο πρόγραμμα, με χρήση πλήκτρων από το πληκτρολόγιο εδώ.

Οι ενδυμασίες στο Scratch είναι οι διαφορετικές εικόνες ενός χαρακτήρα.
Με τις ενδυμασίες μπορούμε να αλλάζουμε την εμφάνισή του ή να τον κάνουμε να φαίνεται σαν να κινείται.

Για περισσότερες πληροφορίες δες εδώ.

Οι συντεταγμένες στο Scratch δείχνουν τη θέση ενός χαρακτήρα στη σκηνή.
Η οριζόντια θέση λέγεται x και η κάθετη y — μαζί μας δείχνουν ακριβώς που βρίσκεται ο χαρακτήρας.

Για περισσότερες πληροφορίες δες εδώ.

Οι τελεστές στο Scratch κάνουν υπολογισμούς ή συγκρίσεις.
Μπορούν να προσθέτουν, να αφαιρούν, να πολλαπλασιάζουν, να συγκρίνουν δύο τιμές ή να ενώνουν κείμενα.

Για περισσότερες πληροφορίες δες εδώ.

Θα βρείτε συγκεντρωμένα όλα τα έργα του Scratch που μελετήσαμε μέχρι τώρα εδώ.

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -