Μάθημα : Νεοελληνική Γλώσσα A Γυμνασίου
Κωδικός : 1104010257
1104010257 - ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΛΥΜΠΕΡΑΚΑΚΗ
Περιγραφή Μαθήματος
"Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου..."
Οδυσσέας Ελύτης
Διερευνώ την Πολυτροπικότητα χρησιμοποιώντας την …. κριτική μου ικανότητα
- Επισκεφτείτε μια από τις ακόλουθες διευθύνσεις
Η Πύλη για την ελληνική γλώσσα
iatronet.gr υγεία διατροφή ομορφιά φυσική κατάσταση ειδήσεις
LiFO | Ειδήσεις, Άνθρωποι, Διασκέδαση, Urban Culture & Αθήνα
Αρχική - ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης –
- Παρατηρήστε την σελίδα και εντοπίστε τα χαρακτηριστικά της πολυτροπικότητας. Τα ακόλουθα ερωτήματα, μπορεί να σας βοηθήσουν:
- Ποιο είναι το επικοινωνιακό πλαίσιο του κειμένου; (Ποιος δημιούργησε την ιστοσελίδα, για ποιον σκοπό και σε ποιον/ποιους απευθύνεται;)
- Το κείμενο δομείται γραμμικά (όπως σε ένα βιβλίο) ή υπερκειμενικά (υπερσυνδέσεις); Τι εξυπηρετεί αυτή η δομή;
- Τι παρατηρείτε στον σχεδιασμό της σελίδας; Υπάρχει ποικιλία χρωμάτων; Ποιος ο σκοπός των χρωμάτων, κατά τη γνώμη σας;
- Υπάρχει ποικιλία στη γραμματοσειρά (τύπος, μέγεθος); Γιατί;
- Ποιοι «κώδικες» χρησιμοποιούνται στο κείμενο αυτό (π.χ. κείμενο, εικόνα, βίντεο, ήχος); Πώς συνεργάζονται αυτοί οι κώδικές μεταξύ τους;
- Είναι, κατά τη γνώμη σας, η διάρθρωση της σελίδας «φιλική» προς τον χρήστη; Τον βοηθάει στην πλοήγησή του ή τον αποπροσανατολίζει;
- Υπάρχουν διαφημίσεις; Γιατί;
- Ποια είναι η σχέση λόγου και εικόνας (ή ήχου); Συμπληρώνει ο λόγος την εικόνα ή λέει κάτι διαφορετικό;
- Ποιος είναι ο βαθμός πολυτροπικότητας του κειμένου; Γιατί;
- Ποιο είναι το κεντρικό μήνυμα της ιστοσελίδας; Τι συναισθήματα ή ποιες αντιδράσεις προσπαθεί να προκαλέσει;
- Με ποιον τρόπο η αισθητική (χρώματα, γραμματοσειρές κλπ) συμβάλλει στην πειθώ;
- Γίνεται χρήση συμβόλων ή πολιτισμικών αναφορών (π.χ σημαίες, εμπορικά λογότυπα, κάτι άλλο); Αν ναι, για ποιον λόγο;
- Υπάρχουν πράγματα που δεν λέγονται; (απόψεις ή φωνές που απουσιάζουν, μονόπλευρες παρουσιάσεις, κοινωνικές ομάδες που δεν εμφανίζονται, απόκρυψη πληροφοριών κ.α). Γιατί γίνεται αυτό;
- Γράψτε την απάντησή σας στο padlet της τάξης. Η παρουσίασή σας θα πρέπει να περιέχει τόσο εικόνα (printscreen της ιστοσελίδας) όσο και λόγο (οι απαντήσεις των ερωτημάτων).
- Σχολιάστε τις εργασίες των συμμαθητών σας.
- Αναθεωρήστε τις εργασίες σας με βάση τα σχόλια των υπόλοιπων ομάδων.
- Αξιολογήστε τον τρόπο που δουλέψατε απαντώντας στο ερωτηματολόγιο.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -